#include <iostream> #include <vector> using namespace std; void symulacjaOdbic(int n, string kierunki) { vector<int> odbicia(n, 0); bool zderzenie = true; while (zderzenie) { zderzenie = false; for (int i = 0; i < n - 1; ++i) { if (kierunki[i] == 'P' && kierunki[i + 1] == 'L') { kierunki[i] = 'L'; kierunki[i + 1] = 'P'; odbicia[i]++; odbicia[i + 1]++; zderzenie = true; i++; } } } for (int odbicie : odbicia) { cout << odbicie << " "; } cout << endl; } int main() { int n; string kierunki; cin >> n; cin >> kierunki; symulacjaOdbic(n, kierunki); return 0; }
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | #include <iostream> #include <vector> using namespace std; void symulacjaOdbic(int n, string kierunki) { vector<int> odbicia(n, 0); bool zderzenie = true; while (zderzenie) { zderzenie = false; for (int i = 0; i < n - 1; ++i) { if (kierunki[i] == 'P' && kierunki[i + 1] == 'L') { kierunki[i] = 'L'; kierunki[i + 1] = 'P'; odbicia[i]++; odbicia[i + 1]++; zderzenie = true; i++; } } } for (int odbicie : odbicia) { cout << odbicie << " "; } cout << endl; } int main() { int n; string kierunki; cin >> n; cin >> kierunki; symulacjaOdbic(n, kierunki); return 0; } |