1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
// MRO.cpp : Ten plik zawiera funkcję „main”. W nim rozpoczyna się i kończy wykonywanie programu.
//

#include <iostream>
#include <vector>

using namespace std;

int main()
{
    int liczba_mrowek = 0;


    cin >> liczba_mrowek;

    char kierunek;

    vector <int> lewo_prawo;
    vector <int> odbicie;
    vector <bool> zderzenie;

    for (int i = 0; i < liczba_mrowek; i++)
    {
        cin >> kierunek;
        if (kierunek == 'L')
        {
            lewo_prawo.push_back(-1);
        }
        else
        {
            lewo_prawo.push_back(1);
        }
        odbicie.push_back(0);
        zderzenie.push_back(false);
    }
    bool konieczderzen = false;
    for (int i = 0; i < lewo_prawo.size(); i++)
    {
        for (int j = 0; j < lewo_prawo.size(); j++)
        {
            if ((j == (lewo_prawo.size() - 1) && lewo_prawo[j] == 1) || (j == 0 && lewo_prawo[j] == -1))
            {
                lewo_prawo[j] = 0;
            }
            else
            {
                if (lewo_prawo[j] != 0 && lewo_prawo[j] + lewo_prawo[j + lewo_prawo[j]] == 0)
                {
                    odbicie[j]++;
                    zderzenie[j] = true;
                }
                else if (lewo_prawo[j + lewo_prawo[j]] == 0)
                {
                    lewo_prawo[j] = 0;
                }
            }
        }
        konieczderzen = false;
        for (int j = 0; j < lewo_prawo.size(); j++)
        {
            if (zderzenie[j] == true)
            {
                lewo_prawo[j] *= -1;
                zderzenie[j] = false;
                konieczderzen = true;
            }
        }
        if (konieczderzen == false)
        {
            i = lewo_prawo.size() + 1;
        }
    }


    for (int i = 0; i < liczba_mrowek; i++)
    {
        cout << odbicie[i] << ' ';
    }
    
    return 0;
}