1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
#include <iostream>
#include <vector>

using namespace std;

int main() {
    vector<int> wyniki_algosia(18);
    vector<int> wyniki_bajtka(18);
    int suma_alg = 0;
    int suma_baj = 0;
    int wynik = 10;
    

    
    for (int i = 0; i < 18; ++i) {
        cin >> wyniki_algosia[i];
    }

   
    for (int i = 0; i < 18; ++i) {
        cin >> wyniki_bajtka[i];
    }

   
    int suma_punktow_algosia = 0;
    int suma_punktow_bajtka = 0;
    for (int i = 0; i < 18; ++i) {
        suma_punktow_algosia += wyniki_algosia[i];
        suma_punktow_bajtka += wyniki_bajtka[i];
    }
            
            
    if (suma_punktow_algosia < suma_punktow_bajtka) 
    { 
        std::cout << "Bajtek" << std::endl;
        exit(0);
    }
    if (suma_punktow_algosia > suma_punktow_bajtka) 
    {
        std::cout << "Algosia" << std::endl;
        exit(0);
    }
    if (suma_punktow_algosia == 0 &&  suma_punktow_bajtka == 0) 
    {
        std::cout << "remis" << std::endl;
        exit(0);
    }
    
    if (suma_punktow_algosia = suma_punktow_bajtka) {
     for(int j = 10; j >= 0;j--){
     for(int i = 0; i < wyniki_algosia.size();i++){
         if(wyniki_algosia[i] == j)
         {
             suma_alg++;
         }
         if(wyniki_bajtka[i] == j)
         {
             suma_baj++;
         }
         
     }
        
        if(suma_baj > suma_alg){
            std::cout << "Bajtek" << std::endl;
            exit(0);
        }
        else if(suma_baj < suma_alg){
            std::cout << "Algosia" << std::endl;
            exit(0);
        }
        else
        {
            suma_alg = 0;
            suma_baj = 0;
        
     }
     
     
     }
        
            std::cout << "remis" << std::endl;
            
       
     
     
    }    
        
    

    return 0;
}