#include <bits/stdc++.h>
using namespace std;
const int MAKS_LUDZI = 50000;
const int MAKS_MAGII = 400000;
vector<bitset<MAKS_LUDZI + 1>> czary;
int main() {
ios::sync_with_stdio(false);
cin.tie(nullptr);
int liczba_rycerzy, liczba_klątw, liczba_pytan;
cin >> liczba_rycerzy >> liczba_klątw >> liczba_pytan;
czary.resize(liczba_rycerzy + liczba_klątw + 1);
for (int mistrz = 1; mistrz <= liczba_rycerzy; ++mistrz) {
for (int uczen = mistrz; uczen <= liczba_rycerzy; uczen += mistrz) {
czary[mistrz].set(uczen);
}
}
for (int i = 1; i <= liczba_klątw; ++i) {
int typ_zaklecia, czar1, czar2;
cin >> typ_zaklecia >> czar1;
int nowa_mieszanka = liczba_rycerzy + i;
if (typ_zaklecia == 1) {
cin >> czar2;
czary[nowa_mieszanka] = czary[czar1] | czary[czar2];
} else if (typ_zaklecia == 2) {
cin >> czar2;
czary[nowa_mieszanka] = czary[czar1] & czary[czar2];
} else if (typ_zaklecia == 3) {
czary[nowa_mieszanka] = czary[czar1];
czary[nowa_mieszanka].flip();
czary[nowa_mieszanka].reset(0);
for (int dziwak = liczba_rycerzy + 1; dziwak <= MAKS_LUDZI; ++dziwak) {
czary[nowa_mieszanka].reset(dziwak);
}
}
}
while (liczba_pytan--) {
int eliksir, podejrzany;
cin >> eliksir >> podejrzany;
cout << (czary[eliksir].test(podejrzany) ? "TAK\n" : "NIE\n");
}
return 0;
}
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 | #include <bits/stdc++.h> using namespace std; const int MAKS_LUDZI = 50000; const int MAKS_MAGII = 400000; vector<bitset<MAKS_LUDZI + 1>> czary; int main() { ios::sync_with_stdio(false); cin.tie(nullptr); int liczba_rycerzy, liczba_klątw, liczba_pytan; cin >> liczba_rycerzy >> liczba_klątw >> liczba_pytan; czary.resize(liczba_rycerzy + liczba_klątw + 1); for (int mistrz = 1; mistrz <= liczba_rycerzy; ++mistrz) { for (int uczen = mistrz; uczen <= liczba_rycerzy; uczen += mistrz) { czary[mistrz].set(uczen); } } for (int i = 1; i <= liczba_klątw; ++i) { int typ_zaklecia, czar1, czar2; cin >> typ_zaklecia >> czar1; int nowa_mieszanka = liczba_rycerzy + i; if (typ_zaklecia == 1) { cin >> czar2; czary[nowa_mieszanka] = czary[czar1] | czary[czar2]; } else if (typ_zaklecia == 2) { cin >> czar2; czary[nowa_mieszanka] = czary[czar1] & czary[czar2]; } else if (typ_zaklecia == 3) { czary[nowa_mieszanka] = czary[czar1]; czary[nowa_mieszanka].flip(); czary[nowa_mieszanka].reset(0); for (int dziwak = liczba_rycerzy + 1; dziwak <= MAKS_LUDZI; ++dziwak) { czary[nowa_mieszanka].reset(dziwak); } } } while (liczba_pytan--) { int eliksir, podejrzany; cin >> eliksir >> podejrzany; cout << (czary[eliksir].test(podejrzany) ? "TAK\n" : "NIE\n"); } return 0; } |
English