1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
#include <iostream>
#include <vector>
#include <cstdlib>
#include <algorithm>

int main()
{
  std::ios_base::sync_with_stdio(false);
  std::cin.tie(NULL);

  int t;
  std::cin >> t;
  std::vector<std::pair<long long, long long>> odcinki;
  for (int i = 0; i < t; ++i)
  {
    int n;
    std::cin >> n;
    std::vector<int> czestosci;
    int pierwszy = -1;
    int ostatni = -1;
    for (int j = 0; j < n; ++j)
    {
      int czestosc;
      std::cin >> czestosc;
      czestosci.push_back(czestosc);
      if (czestosc > 0)
        ostatni = j;
      if (pierwszy == -1 && czestosc > 0)
        pierwszy = j;
    }
    bool czyPoczatekZanaleziony = false;
    for (int j = pierwszy; j <= ostatni; ++j)
    {
      if (j == ostatni)
      {
        if (czestosci[j] <= 1)
          std::cout << "TAK\n";
        else
          std::cout << "NIE\n";
        break;
      }
      if (czestosci[j] > czestosci[j + 1] + 1)
      {
        std::cout << "NIE\n";
        break;
      }
      if (czestosci[j] == czestosci[j + 1] + 1)
      {
        if (ostatni > j+1)
        {
          std::cout << "NIE\n";
          break;
        } 
        else
        {
          std::cout << "TAK\n";
          break;
        }
      }

      if (czestosci[j] == czestosci[j + 1])
      {
        czyPoczatekZanaleziony = true;
        czestosci[j] = 0;
        czestosci[j + 1] = 1;
        continue;
      }
      if (czestosci[j] < czestosci[j + 1] && !czyPoczatekZanaleziony)
      {
        czestosci[j + 1] = czestosci[j + 1] - czestosci[j];
        czestosci[j] = 0;
        continue;
      }
      if (czestosci[j] < czestosci[j + 1] && czyPoczatekZanaleziony)
      {
        czestosci[j + 1] = czestosci[j + 1] - czestosci[j] + 1;
        czestosci[j] = 0;
        continue;
      }

    }

  }

  return 0;
}