#ifndef TS_DEBUG #define NDEBUG #endif #ifdef _WIN32 #include <io.h> #include <fcntl.h> #endif #include <assert.h> #include <iostream> #include <stdint.h> typedef struct { int Stan; // 0 - nic albo same 0, 1 - w pierwszym grafie, 2 - po pierszym grafie, 3 - NIE int Cin; int Cout; int Wy; int We; } wyl_t; wyl_t Wyl = {0}; void inicjuj() { Wyl = {0}; } void dodaj_zabawke_int(int NextA) { if (Wyl.Stan == 3) return; if (NextA == 0 && (Wyl.Stan == 0 || Wyl.Stan == 2)) return; if (NextA == 0) { if (Wyl.We > 1 || (Wyl.We == 1 && Wyl.Cin > 0) || Wyl.Wy > 1 || (Wyl.Wy == 1 && Wyl.Cout > 0)) { Wyl.Stan = 3; return; } Wyl.Stan = 2; return; } if (Wyl.Stan == 2) { Wyl.Stan = 3; return; } if (Wyl.We == NextA && Wyl.Wy == NextA) { if (Wyl.Cin == 0) { Wyl.We--; Wyl.Cin++; } else if (Wyl.Cout == 0) { Wyl.Wy--; Wyl.Cout++; } else { Wyl.Stan = 3; return; } } if (Wyl.We == NextA + 1 && Wyl.Cin == 0) { Wyl.We--; Wyl.Cin++; } if (Wyl.Wy == NextA + 1 && Wyl.Cout == 0) { Wyl.Wy--; Wyl.Cout++; } if (Wyl.We > NextA || Wyl.Wy > NextA) { Wyl.Stan = 3; return; } assert(Wyl.We <= NextA); assert(Wyl.Wy <= NextA); int NextWe = NextA - Wyl.Wy; int NextWy = NextA - Wyl.We; Wyl.We = NextWe; Wyl.Wy = NextWy; Wyl.Stan = 1; } void dodaj_zabawke(int NextA) { //std::cerr << NextA << ":"; dodaj_zabawke_int(NextA); //std::cerr << Wyl.Stan << ' ' << Wyl.Cin << ' ' << Wyl.Cout << ' ' << Wyl.Wy << ' ' << Wyl.We << std::endl; } bool sprawdz() { dodaj_zabawke(0); // Żeby sprawdzić, czy graf jest zakończony return Wyl.Stan == 2; // Był 1 graf i się zakończył } void sprawdz_plik(std::istream &Input, std::ostream &Output) { int CntT = 0; int t; Input >> t; for (int i = 0; i < t; i++) { //std::cerr << "Case : " << (i + 1) << std::endl; int n; Input >> n; inicjuj(); for (int j = 0; j < n; j++) { int a; Input >> a; dodaj_zabawke(a); } bool wynik = sprawdz(); if (wynik) CntT++; Output << (wynik ? "TAK\n" : "NIE\n"); } //std::cerr << "Actual TAK: " << CntT << " NIE: " << (t - CntT) << " T: " << t << std::endl; } int main() { std::ios_base::sync_with_stdio(false); std::cin.tie(NULL); #ifdef _WIN32 _setmode( _fileno( stdout ), _O_BINARY ); #endif sprawdz_plik(std::cin, std::cout); std::cout.flush(); return 0; }
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 | #ifndef TS_DEBUG #define NDEBUG #endif #ifdef _WIN32 #include <io.h> #include <fcntl.h> #endif #include <assert.h> #include <iostream> #include <stdint.h> typedef struct { int Stan; // 0 - nic albo same 0, 1 - w pierwszym grafie, 2 - po pierszym grafie, 3 - NIE int Cin; int Cout; int Wy; int We; } wyl_t; wyl_t Wyl = {0}; void inicjuj() { Wyl = {0}; } void dodaj_zabawke_int(int NextA) { if (Wyl.Stan == 3) return; if (NextA == 0 && (Wyl.Stan == 0 || Wyl.Stan == 2)) return; if (NextA == 0) { if (Wyl.We > 1 || (Wyl.We == 1 && Wyl.Cin > 0) || Wyl.Wy > 1 || (Wyl.Wy == 1 && Wyl.Cout > 0)) { Wyl.Stan = 3; return; } Wyl.Stan = 2; return; } if (Wyl.Stan == 2) { Wyl.Stan = 3; return; } if (Wyl.We == NextA && Wyl.Wy == NextA) { if (Wyl.Cin == 0) { Wyl.We--; Wyl.Cin++; } else if (Wyl.Cout == 0) { Wyl.Wy--; Wyl.Cout++; } else { Wyl.Stan = 3; return; } } if (Wyl.We == NextA + 1 && Wyl.Cin == 0) { Wyl.We--; Wyl.Cin++; } if (Wyl.Wy == NextA + 1 && Wyl.Cout == 0) { Wyl.Wy--; Wyl.Cout++; } if (Wyl.We > NextA || Wyl.Wy > NextA) { Wyl.Stan = 3; return; } assert(Wyl.We <= NextA); assert(Wyl.Wy <= NextA); int NextWe = NextA - Wyl.Wy; int NextWy = NextA - Wyl.We; Wyl.We = NextWe; Wyl.Wy = NextWy; Wyl.Stan = 1; } void dodaj_zabawke(int NextA) { //std::cerr << NextA << ":"; dodaj_zabawke_int(NextA); //std::cerr << Wyl.Stan << ' ' << Wyl.Cin << ' ' << Wyl.Cout << ' ' << Wyl.Wy << ' ' << Wyl.We << std::endl; } bool sprawdz() { dodaj_zabawke(0); // Żeby sprawdzić, czy graf jest zakończony return Wyl.Stan == 2; // Był 1 graf i się zakończył } void sprawdz_plik(std::istream &Input, std::ostream &Output) { int CntT = 0; int t; Input >> t; for (int i = 0; i < t; i++) { //std::cerr << "Case : " << (i + 1) << std::endl; int n; Input >> n; inicjuj(); for (int j = 0; j < n; j++) { int a; Input >> a; dodaj_zabawke(a); } bool wynik = sprawdz(); if (wynik) CntT++; Output << (wynik ? "TAK\n" : "NIE\n"); } //std::cerr << "Actual TAK: " << CntT << " NIE: " << (t - CntT) << " T: " << t << std::endl; } int main() { std::ios_base::sync_with_stdio(false); std::cin.tie(NULL); #ifdef _WIN32 _setmode( _fileno( stdout ), _O_BINARY ); #endif sprawdz_plik(std::cin, std::cout); std::cout.flush(); return 0; } |