1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
 40
 41
 42
 43
 44
 45
 46
 47
 48
 49
 50
 51
 52
 53
 54
 55
 56
 57
 58
 59
 60
 61
 62
 63
 64
 65
 66
 67
 68
 69
 70
 71
 72
 73
 74
 75
 76
 77
 78
 79
 80
 81
 82
 83
 84
 85
 86
 87
 88
 89
 90
 91
 92
 93
 94
 95
 96
 97
 98
 99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
#include <iostream>
#include <vector>

#include "message.h"
#include "maklib.h"

using namespace std;

#define log if (false) cerr
typedef long long ll;
typedef unsigned long long ull;


struct Wynik
{
    ll calosc, maks, lewy, prawy;
    ll wezel;
    Wynik(): calosc(0), maks(0), lewy(0), prawy(0), wezel(0) {}
};


void wyslijWynik(Wynik wynik)
{
    PutLL(0, wynik.calosc);
    PutLL(0, wynik.maks);
    PutLL(0, wynik.lewy);
    PutLL(0, wynik.prawy);
    PutLL(0, wynik.wezel);
    Send(0);
}

Wynik odbierzWynik(int wezel)
{
    Wynik wynik;
    Receive(wezel);
    wynik.calosc = GetLL(wezel);
    wynik.maks = GetLL(wezel);
    wynik.lewy = GetLL(wezel);
    wynik.prawy = GetLL(wezel);
    wynik.wezel = GetLL(wezel);
    return wynik;
}


Wynik obliczCzesc(int poczatek, int koniec)
{
    Wynik wynik;
    int i;
    ll czesc, czescLewa, czescPrawa, liczba;

    czesc = 0; czescLewa = 0;
    for (i=poczatek; i<=koniec; i++)
    {
        liczba = ElementAt(i);
        wynik.calosc += liczba;
        czescLewa += liczba;
        if (czesc < 0)
        {
            czesc = liczba;
        }
        else
        {
            czesc += liczba;
        }
        wynik.lewy = max(wynik.lewy, czescLewa);
        wynik.maks = max(wynik.maks, czesc);
    }

    czescPrawa = 0;
    for (i=koniec; i>=poczatek; i--)
    {
        czescPrawa += ElementAt(i);
        wynik.prawy = max(wynik.prawy, czescPrawa);
    }

    return wynik;
}



void sklejCzesci(int numberOfNodes)
{
    int i;
    Wynik w, wynik;

    for (i=0; i<numberOfNodes; i++)
    {
        w = odbierzWynik(i);
        wynik.maks = max(wynik.maks, w.maks);
        wynik.maks = max(wynik.maks, (wynik.prawy + w.lewy));
        wynik.maks = max(wynik.maks, (wynik.calosc + w.lewy));
        wynik.maks = max(wynik.maks, (wynik.calosc + w.calosc));
        wynik.calosc += w.calosc;
        wynik.calosc = max(wynik.calosc, w.prawy);
        wynik.prawy = w.prawy;
        log << w.wezel << ": ";
        log << w.calosc << ", " << w.maks << ", " << w.lewy << ", " << w.prawy << endl;
    }
    cout << wynik.maks;
}

int main()
{
    ll nodeId = MyNodeId();
    ll numberOfNodes = NumberOfNodes();

    ll n = Size();
    ll poczatek = (nodeId * n) / numberOfNodes + 1;
    ll koniec = ((nodeId+1) * n) / numberOfNodes;

    Wynik wynik = obliczCzesc(poczatek, koniec);
    wynik.wezel = nodeId;
    wyslijWynik(wynik);

    if (nodeId == 0)
    {
        sklejCzesci(numberOfNodes);
    }

    return 0;
}