1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
 40
 41
 42
 43
 44
 45
 46
 47
 48
 49
 50
 51
 52
 53
 54
 55
 56
 57
 58
 59
 60
 61
 62
 63
 64
 65
 66
 67
 68
 69
 70
 71
 72
 73
 74
 75
 76
 77
 78
 79
 80
 81
 82
 83
 84
 85
 86
 87
 88
 89
 90
 91
 92
 93
 94
 95
 96
 97
 98
 99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
//#include<stdio.h>
#include<iostream>
#include<vector>
//#include<string>
//#include<map>
//#include<complex>
//#include<stack>
//#include<list>
//#include<bitset>
//#include<set>
//#include<iterator>
#include<cmath>
//#include<queue>
//#include<time.h>
//#include<string.h>
//#include<fstream>
//#include<sstream>
#include<algorithm>

using namespace std;

#define REP( x,y ) for( int x=0; x<(y); x++ )
#define FORD( x,y,z ) for( int x=y; x>=(z); x-- )
#define FOR(x,b,e) for( int x = b; x <= (e); ++x )
#define SIZE(v) (int)v.size()
#define ALL(c) c.begin(),c.end()
#define VAR(v,n) __typeof(n) v=(n)
#define FOREACH(i,c) for( VAR(i,c.begin());i!=c.end();++i )
#define PB push_back
#define MP make_pair
#define ST first
#define ND second
#define WRITE( V ){ FOREACH(it,V) cout << *it << ", "; cout << endl; }
#define WRITE_ALL(V,s,t) { cout << s << endl;  REP( i,SIZE(V) ){ cout  << i+1 << " ---- ";  FOREACH(it,V[i]) cout << *it+t << ", "; cout << endl;     } }
#define WRP(p) p.ST << " " << p.ND
#define CLEAR( dst,quant ) memset( dst,0, (quant)*sizeof( __typeof(*dst) ) );
#define WAR if( show_help )
#define ENDL(x) REP(crow,(x)) cout << endl;

const bool show_help = 1;
const int INF = 1000000001;
int N,M,K,a,b,c,y,t,w,l_zest;
const long double EPS = 1e-11;
typedef vector<double> VD;
typedef pair<double,int> PDI;
typedef pair<double, double> PDD;
typedef vector<bool> VB;
typedef vector<int> VI;
typedef vector< VI > VVI;
typedef pair<int,int> PII;
typedef long long LL;
typedef pair<LL,LL> PLL;
typedef vector<LL> VLL;
typedef vector<VLL> VVLL;
typedef vector<PII> VPII;


VI gr; // gr[i] to najmniejsze takie j, i<j oraz cars[i].wys <= cars[j].wys, potrzebne do wyznaczania tablicy poz
VI poz; // poz[i] to najmniejsze takie j, ze  i<j oraz cars[i].wys + cars[j].wys > w
VPII results; // wektor par results przechowuje pary <p,q>, tzn samochod nr p nie moze byc po samochodzie nr q w ustawieniu wyjsciowym, czyli
				// samochod nr p MUSI byc PRZED samochodem nr q


struct car{
	car( int ax1, int ax2, int ay1, int ay2, int anum ) : x1(ax1), x2(ax2), y1(ay1), y2(ay2), num(anum) { wys = y2-y1; }
	int num; // numer samochodu
	int x1,x2,y1,y2;
	int wys; // oznacza wysokosc samochodu, czyli roznice we wspolrzednych y
/*	bool operator<( const car & oth )const{
		if( x1 < oth.x1 ) return true;
		else if( x1 == oth.x1 && y1 <= oth.y1 ) return true;
		return false;
	}*/
};

bool sortX( const car & c1, const car & c2 ){
	if( c1.x1 < c2.x1 ) return true;
	else if( c1.x1 == c2.x1 && c1.y1 <= c2.y1 ) return true;
	return false;
}


// signum przyjmuje dwie wartosci albo 0, albo 1 - jesli 0, tzn ze wywoluje solution po raz pierwszy, jesli 1 to znaczy ze wywoluje solution po owdroceniu vectora cars
void solution( vector<car> & cars, int signum ){
	gr = VI(SIZE(cars),INF);
	poz = VI(SIZE(cars),INF);
	
	int t = 0;
	FORD(i,SIZE(cars)-2,0){ // tutaj uzupelniam tablice gr
		t = i+1;
		while( t != INF ){
			if( cars[t].wys >= cars[i].wys ) break;
			t = gr[t];
		}
		if( t != INF ) gr[i] = t;
	}
	
	FORD(i,SIZE(cars)-2,0){ // tutaj wyznaczam tablice poz
		t = gr[i];
		while( t != INF ){
			if( cars[i].wys + cars[t].wys > w ) break;
			t = poz[t];
		}
		if( t != INF ) poz[i] = t;		
	}
	
	if( signum == 0 ){
		REP(i,SIZE(poz)){
			if( poz[i] != INF ) results.PB( MP( cars[i].num, cars[poz[i]].num ) );
		}
	}
	else{
		REP(i,SIZE(poz)){
			if( poz[i] != INF ) results.PB( MP( cars[poz[i]].num, cars[i].num ) ); // jesli wywoluje solution po raz drugi, w odwroconej kolejnosci musze tez dodawac numery
																					// samochodow do wyniku
		}
	}
}






int main(){
	
	ios_base::sync_with_stdio(0);
	cin >> l_zest;
	while( l_zest-- ){
		
		cin >> N >> w;
		
		vector<car> cars; // ulozenie poczatkowe samochodow
		
		int x1,x2,y1,y2;
		REP(i,N){
			cin >> x1 >> y1 >> x2 >> y2;
			if( x1 > x2 ) swap( x1,x2 ); // jesli jest podane nie w kolejnosci, to zameniam tak aby x1 bylo lewym rogiem
			if( y1 > y2 ) swap(y1,y2);
			
			cars.PB( car( x1,x2,y1,y2,i ) );
		}
		
		sort( ALL(cars), sortX ); // sortuje po wspolrzednych y
		
		
		solution(cars,0);
		reverse( ALL(cars) );
		solution(cars,1);
		
		
		VI pozycje( SIZE(cars) );
		vector<car> cars2; // wektor reprezentujacy koncowe ulozenie samochodow
		
		REP(i,N){
			cin >> x1 >> y1 >> x2 >> y2;
			if( x1 > x2 ) swap( x1,x2 ); // jesli jest podane nie w kolejnosci, to zameniam tak aby x1 bylo lewym rogiem
			if( y1 > y2 ) swap(y1,y2);
			
			cars2.PB( car( x1,x2,y1,y2,i ) );
		}
		
		sort( ALL(cars2), sortX );
		
		REP( i,SIZE(cars2) ) pozycje[ cars2[i].num ] = i; // samochod nr num jest na pozycji i
		
		bool can = true;
		REP( i,SIZE(results) ){
			a = results[i].ST;
			b = results[i].ND;
			if( pozycje[a] > pozycje[b] ){
				can = false;
				break;
			}
		}
		
		if( !can ) cout << "NIE" << endl;
		else cout << "TAK" << endl;
		
		
	}
	
	
	return 0;
}