1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
 40
 41
 42
 43
 44
 45
 46
 47
 48
 49
 50
 51
 52
 53
 54
 55
 56
 57
 58
 59
 60
 61
 62
 63
 64
 65
 66
 67
 68
 69
 70
 71
 72
 73
 74
 75
 76
 77
 78
 79
 80
 81
 82
 83
 84
 85
 86
 87
 88
 89
 90
 91
 92
 93
 94
 95
 96
 97
 98
 99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
353
354
#include<stdio.h>
#include<stdlib.h>
#include<vector>
#include<algorithm>

using namespace std;

//#define DEBUG
//#define RAMCHECK

class Part;

class Rectangle {
public:
	int x1,x2,y1,y2;
	bool deleted;
	
	bool intersects(const Rectangle& o) {
		return 
			(o.x2>x1)&&(o.x1<x2)&&
			(o.y2>y1)&&(o.y1<y2);
	}
	
	void consume(const Rectangle& o) {
		if(o.x1<x1) x1=o.x1;
		if(o.y1<y1) y1=o.y1;
		if(o.x2>x2) x2=o.x2;
		if(o.y2>y2) y2=o.y2;
	}
	
	void read() {
		deleted=false;
		scanf("%d %d %d %d",&x1,&x2,&y1,&y2);
	}
	
	void print() {
		printf("%d %d %d %d\n",x1,x2,y1,y2);
	}
};

Rectangle* data;

int csortX(const void* v1, const void* v2) {
	const Rectangle* r1=*((const Rectangle**)v1);
	const Rectangle* r2=*((const Rectangle**)v2);
	return r1->x1 - r2->x2;
}

int csortY(const void* v1, const void* v2) {
	const Rectangle* r1=*((const Rectangle**)v1);
	const Rectangle* r2=*((const Rectangle**)v2);
	return r1->y1 - r2->y2;
}

int csortP(const void* v1, const void* v2) {
	if(v1<v2) return -1;
	if(v2>v1) return 1;
	return 0;
}


/**
 * Podział przestrzeni 
 */
class Part {
public:
	Part* owner;		// obiekt nadrzędny
	vector<Rectangle*>	c;		// prostokąty znajdujące się w tej przestrzeni - jeżeli przestrzeń niepodzilona
	
	int split;			// rodzaj podziału - 0 brak podziału
	int pos;			// położenie linii podziału (gdy jest podział)
	Part* left;			// pod podział - jedna strona (gdy jest podział)
	Part* right;		// pod podział druga strona  (gdy jest podział)
public:
	Part(Part* _owner=NULL) {
		pos=0; split=0; left=NULL; right=NULL;
		owner=_owner;
	}
	~Part() {
		if(left!=NULL) delete left;
		if(right!=NULL) delete right;
	}
	
	void reset() {
		pos=0; split=0;
		c.resize(0);
	}
	
	bool contains(Rectangle* r) {
		for(int i=0;i<c.size();++i) if(c[i]==r) return true;
		return false;
	}

	/** Ocenia potencjalny podział */
	int rateSplit(int pos, int dir) {
		int left=0;
		int right=0;
		int both=0;
		if(dir==1) {
			for(int i=0;i<c.size();++i) {
				if(c[i]->x2<=pos) ++left;
				else if(c[i]->x1>=pos) ++right;
				else ++both;
			}
		} else {
			for(int i=0;i<c.size();++i) {
				if(c[i]->y2<=pos) ++left;
				else if(c[i]->y1>=pos) ++right;
				else ++both;
			}
		}
#ifdef DEBUG
		fprintf(stderr,"Rate split %d, %d = (%d,%d) %d\n",pos,dir,left,right,both);
#endif
		if((left+both>49) ||(right+both>49)) return 0;
		return (50-(left+both))+(50-(right+both)) - both;
	}
	
	void doSplit(int score, int splitPos, int splitMode);
	
	/** Funkcja dzieląca dane z tej części na dwa zbiory */
	void calcSplit() {
		int bestSplit,bestPos,bestScore=0;
#ifdef DEBUG
		fprintf(stderr,"Split calc %d\n",c.size());
#endif

		int sp,pos;
		// testowanie według x-a
		//sort(c.begin(),c.end(),sortX);
		qsort(c.data(),c.size(),sizeof(Rectangle*),csortX);
		pos=c[c.size()/2]->x1;
		sp=rateSplit(pos,1);
		if(sp>45) {	// OK dobry wynik
			doSplit(sp,pos,1); return;
		}
		bestScore=sp;	bestPos=pos; bestSplit=1;
		
		pos=c[c.size()/4]->x1;
		sp=rateSplit(pos,1);
		if(sp>45) {	// OK dobry wynik
			doSplit(sp,pos,1); return;
		}
		if(sp>bestScore) {	bestScore=sp;	bestPos=pos; bestSplit=1; }
		
		pos=c[(c.size()*3)/4]->x1;
		sp=rateSplit(pos,1);
		if(sp>45) {	// OK dobry wynik
			doSplit(sp,pos,1); return;
		}
		if(sp>bestScore) {	bestScore=sp;	bestPos=pos; bestSplit=1; }
		
		// testowanie według y-a
		qsort(c.data(),c.size(),sizeof(Rectangle*),csortY);
		//sort(c.begin(),c.end(),sortY);
		pos=c[c.size()/2]->y1;
		sp=rateSplit(pos,2);
		if(sp>45) {	// OK dobry wynik
			doSplit(sp,pos,2); return;
		}
		if(sp>bestScore) { bestScore=sp;	bestPos=pos; bestSplit=2;}
		
		pos=c[c.size()/4]->y1;
		sp=rateSplit(pos,2);
		if(sp>45) {	// OK dobry wynik
			doSplit(sp,pos,2); return;
		}
		if(sp>bestScore) {	bestScore=sp;	bestPos=pos; bestSplit=2; }
		
		pos=c[(c.size()*3)/4]->y1;
		sp=rateSplit(pos,2);
		if(sp>45) {	// OK dobry wynik
			doSplit(sp,pos,2); return;
		}
		if(sp>bestScore) {	bestScore=sp;	bestPos=pos; bestSplit=2; }
		
		if(bestScore<5) split=-1;	// niepodzielny z jakiegoś powodu
		else doSplit(bestScore,bestPos,bestSplit);
	}
	
	/** Dodaje prostokąt do obszaru */
	void add(Rectangle* r) {
		switch(split) {
		case -1:
		case 0:		// brak podziału
			c.push_back(r);
			if(split==-1) break;
			if(c.size()>50) {
				calcSplit();
			}
			break;
		case 1:		// podział według x
			if(r->x2<=pos) {		// obiekt całkowicie po lewej stronie podziału
				left->add(r);	// szukamy po lewej
			} else if(r->x1>=pos) {	// obiekt całkowicie po prawej stronie podziału
				right->add(r);	// szukamy po prawej
			} else {	// obiekt na dwóch stronach podziału - trzeba przeszukać obydwa
				left->add(r);
				right->add(r);
			}
			break;
		case 2:		// podział według y
			if(r->y2<=pos) {		// obiekt całkowicie na dole
				left->add(r);
			} else if(r->y1>=pos) {	// obiekt całkowicie na górze
				right->add(r);
			} else {
				left->add(r);
				right->add(r);
			}
			break;
		}
	}
	
	void sum() {
#ifdef DEBUG
		fprintf(stderr,"SUM: %d + %d\n",left->c.size(),right->c.size());
#endif
		for(int i=0;i<left->c.size();++i) c.push_back(left->c[i]);
		for(int i=0;i<right->c.size();++i) {
			if(!left->contains(right->c[i])) c.push_back(right->c[i]);
		}
		
		split=0;
		pos=0;
		left->reset();
		right->reset();
	}
	
	void doUnsplit() {
		if(owner==NULL) return;	// root
		owner->sum();
	}

		/**  Szuka pierwszego prostokąta kolidującego */
	bool consume(Rectangle *r) {
		bool found;
		switch(split) {
		case -1:
		case 0: {
			found=false;
			for(int i=0;i<c.size();++i) {
				if(r->intersects(*c[i])) {
#ifdef DEBUG
					//fprintf(stderr,"Consume (%d,%d)-(%d,%d) + (%d,%d)-(%d,%d)\n",
					//		r->x1,r->y1,r->x2,r->y2,
					//		c[i]->x1,c[i]->y1,c[i]->x2,c[i]->y2);
#endif
					r->consume(*c[i]);
					c[i]->deleted=true;

					if(c.size()>1) c[i]=c[c.size()-1];	// prznoszę ostatni na pozycję usuwanego
					c.pop_back();	// i usuwam ostatni, aby nie było przenoszenia danych
					--i;
					
					found=true;	// nie kończymy bo może przy okazji coś jeszcze wypadnie
				}
			}
			return found;	// konczymy, bo nie ma dzieci
		}
		case 1:		// podział według x
			if(r->x2<=pos) {		// obiekt całkowicie po lewej stronie podziału
				found=left->consume(r);	// szukamy po lewej
			} else if(r->x1>=pos) {	// obiekt całkowicie po prawej stronie podziału
				found=right->consume(r);	// szukamy po prawej
			} else {	// obiekt na dwóch stronach podziału - trzeba przeszukać obydwa
				found=left->consume(r);
				found|=right->consume(r);
			}
			break;
		case 2:		// podział według y
			if(r->y2<=pos) {		// obiekt całkowicie na dole
				found=left->consume(r);
			} else if(r->y1>=pos) {	// obiekt całkowicie na górze
				found=right->consume(r);
			} else {
				found=left->consume(r);
				found|=right->consume(r);
			}
			break;
		}
		
		if(found && (left->split<=0) && (right->split<=0)) {
			if(left->c.size()<5 || right->c.size()<5) sum();
		}
		return found;	// nie znaleziono
	}
};

void Part::doSplit(int score, int splitPos, int splitMode) {
#ifdef DEBUG
	fprintf(stderr,"Split with %d pos, mode %d, score %d\n",splitPos,splitMode,score);
#endif
	pos=splitPos;
	split=splitMode;
	if(left==NULL) left=new Part(this);
	if(right==NULL) right=new Part(this);
	for(int i=0;i<c.size();++i) {
		add(c[i]);
#ifdef DEBUG
		fprintf(stderr,"  [%d/%d] L=%d R=%d\n",i,c.size(), left->c.size(),right->c.size());
#endif
	}
	c.resize(0);
#ifdef DEBUG
	fprintf(stderr,"Splitting by %d/%d -> %d,%d\n",splitPos,splitMode,left->c.size(),right->c.size());
#endif
}

int sortFunc(const void* v1, const void* v2) {
	const Rectangle* r1=(const Rectangle*)v1;
	const Rectangle* r2=(const Rectangle*)v2;
	if(r1->deleted) return 1;
	if(r2->deleted) return -1;
	int d=r1->x1 - r2->x1;
	if(d!=0) return d;
	d=r1->x2 - r2->x2;
	if(d!=0) return d;
	d=r1->y1 - r2->y1;
	if(d!=0) return d;
	return r1->y2 - r2->y2;
}

int main() {
	int n;
	scanf("%d",&n);
	data=(Rectangle*)malloc(sizeof(Rectangle)*n);
	
	Part root;
	int c=0;
	for(int i=0;i<n;++i) {
		Rectangle* r=&data[c];
		r->read();
#ifdef DEBUG
		//fprintf(stderr,"Processing: (%d,%d)-(%d,%d)\n",r->x1,r->y1,r->x2,r->y2);
#endif
		while(root.consume(r));
		root.add(r);
		++c;
	}
	qsort(data,c,sizeof(Rectangle),sortFunc);
	int valid=0;
	for(int i=0;i<c;++i) {
		if(data[i].deleted) break;
		++valid;
	}

	printf("%d\n",valid);
	for(int i=0;i<valid;++i) {
		data[i].print();
	}
	
	return 0;
}