1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
 40
 41
 42
 43
 44
 45
 46
 47
 48
 49
 50
 51
 52
 53
 54
 55
 56
 57
 58
 59
 60
 61
 62
 63
 64
 65
 66
 67
 68
 69
 70
 71
 72
 73
 74
 75
 76
 77
 78
 79
 80
 81
 82
 83
 84
 85
 86
 87
 88
 89
 90
 91
 92
 93
 94
 95
 96
 97
 98
 99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
//: Piotr Skotnicki
// Potyczki Algorytmiczne 2014
// PLE
#include <algorithm>
#include <cstdio>
#include <set>
#include <vector>
#include <tuple>

using namespace std;

const int INF = 1000000000;
const int POCZATEK = 1;
const int KONIEC = 0;

struct akcja
{
    int typ;
    int y;
    int x1, x2;

    akcja(int t, int ya, int x1a, int x2a)
        : typ(t), y(ya), x1(x1a), x2(x2a)
    {}

    bool operator<(const akcja& b) const
    {
        return y == b.y ? typ < b.typ : y < b.y;
    }
};

struct przedzial
{
    int x1, x2;
    int y1, y2;
    int ile;

    przedzial(int x1a, int x2a, int y1a = -1, int y2a = -1, int il = 1)
        : x1(x1a), x2(x2a), y1(y1a), y2(y2a), ile(il)
    {}

    bool operator<(const przedzial& b) const
    {
        return x1 < b.x1 || (!(b.x1 < x1) && x2 < b.x2);
    }
};

int main()
{
    int n, x1, x2, y1, y2;
    scanf("%d", &n);

    multiset<akcja> podloga;
    multiset<akcja>::iterator miotla;
    set<przedzial> szufelka;

    vector<tuple<int, int, int, int>> panstwa;
    panstwa.reserve(n);

    for (int i = 0; i < n; ++i)
    {
        scanf("%d %d %d %d", &x1, &x2, &y1, &y2);
        podloga.insert(akcja(POCZATEK, y1, x1, x2));
        podloga.insert(akcja(KONIEC, y2, x1, x2));
    }

    bool koniec = false;
    while (!koniec)
    {
        bool zmiana = false;

        decltype(podloga) zamieciona_podloga;

        miotla = begin(podloga);
        while (miotla != end(podloga))
        {
            const akcja& a = *miotla;

            if (a.typ == POCZATEK)
            {
                if (szufelka.empty())
                {
                    szufelka.insert(przedzial(a.x1, a.x2, a.y));
                }
                else
                {
                    auto lewy = szufelka.lower_bound(przedzial(a.x1, -INF));
                    if (lewy != end(szufelka))
                    {
                        if (a.x1 < lewy->x1)
                        {
                            if (lewy != begin(szufelka))
                            {
                                lewy = prev(lewy);
                            }
                        }
                    }
                    else
                    {
                        lewy = prev(end(szufelka));
                    }

                    przedzial nowy_przedzial(a.x1, a.x2, a.y);

                    while (lewy != end(szufelka))
                    {
                        if (a.x1 <= lewy->x1 && lewy->x2 <= a.x2)
                        {
                            nowy_przedzial.ile += lewy->ile;
                            nowy_przedzial.y1 = min(nowy_przedzial.y1, lewy->y1);
                            nowy_przedzial.y2 = max(nowy_przedzial.y2, lewy->y2);
                            szufelka.erase(lewy++);
                        }
                        else if (a.x2 <= lewy->x1)
                        {
                            break;
                        }
                        else if (a.x1 < lewy->x1 && lewy->x1 < a.x2 && a.x2 <= lewy->x2)
                        {
                            nowy_przedzial.ile += lewy->ile;
                            nowy_przedzial.y1 = min(nowy_przedzial.y1, lewy->y1);
                            nowy_przedzial.y2 = max(nowy_przedzial.y2, lewy->y2);
                            nowy_przedzial.x2 = lewy->x2;
                            szufelka.erase(lewy);
                            break;
                        }
                        else if (lewy->x1 <= a.x1 && a.x2 <= lewy->x2)
                        {
                            nowy_przedzial.ile += lewy->ile;
                            nowy_przedzial.y1 = min(nowy_przedzial.y1, lewy->y1);
                            nowy_przedzial.y2 = max(nowy_przedzial.y2, lewy->y2);
                            nowy_przedzial.x1 = lewy->x1;
                            nowy_przedzial.x2 = lewy->x2;
                            szufelka.erase(lewy);
                            break;
                        }
                        else if (lewy->x1 <= a.x1 && a.x1 < lewy->x2 && lewy->x2 < a.x2)
                        {
                            nowy_przedzial.ile += lewy->ile;
                            nowy_przedzial.y1 = min(nowy_przedzial.y1, lewy->y1);
                            nowy_przedzial.y2 = max(nowy_przedzial.y2, lewy->y2);
                            nowy_przedzial.x1 = lewy->x1;
                            szufelka.erase(lewy++);
                        }
                        else if (lewy->x2 <= a.x1)
                        {
                            ++lewy;
                        }
                    }

                    szufelka.insert(nowy_przedzial);
                }
            }
            else
            {
                auto lewy = szufelka.lower_bound(przedzial(a.x1, -INF));
                if (lewy != end(szufelka))
                {
                    if (a.x1 < lewy->x1)
                    {
                        lewy = prev(lewy);
                    }
                }
                else
                {
                    lewy = prev(end(szufelka));
                }

                if (lewy->ile == 1)
                {
                    zamieciona_podloga.insert(akcja(POCZATEK, lewy->y1, lewy->x1, lewy->x2));
                    zamieciona_podloga.insert(akcja(KONIEC, a.y, lewy->x1, lewy->x2));

                    panstwa.emplace_back(lewy->x1, lewy->x2, lewy->y1, a.y);

                    szufelka.erase(lewy);
                }
                else
                {
                    przedzial zaktualizowany_przedzial(lewy->x1, lewy->x2, lewy->y1, a.y, lewy->ile - 1);

                    szufelka.erase(lewy);
                    szufelka.insert(zaktualizowany_przedzial);
                    
                    zmiana = true;
                }
            }
            
            ++miotla;
        }

        if (zmiana)
        {
            podloga.swap(zamieciona_podloga);
            panstwa.clear();
        }
        else
        {
            koniec = true;
        }
    }

    sort(begin(panstwa), end(panstwa));

    printf("%d\n", static_cast<int>(panstwa.size()));

    for (auto& pa : panstwa)
    {
        printf("%d %d %d %d\n", get<0>(pa), get<1>(pa), get<2>(pa), get<3>(pa));
    }

    return 0;
}