1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
 40
 41
 42
 43
 44
 45
 46
 47
 48
 49
 50
 51
 52
 53
 54
 55
 56
 57
 58
 59
 60
 61
 62
 63
 64
 65
 66
 67
 68
 69
 70
 71
 72
 73
 74
 75
 76
 77
 78
 79
 80
 81
 82
 83
 84
 85
 86
 87
 88
 89
 90
 91
 92
 93
 94
 95
 96
 97
 98
 99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
/*	Arkadiusz Wróbel
 *
 *	Konkurs: Potyczki Algorymiczne, runda 3B
 *	Zadanie: Hazard
 */
#include <cstdio>
#include <iostream>

#include <algorithm>
#include <cmath>
#include <cstring>

#include <vector>
#include <set>
#include <map>
#include <list>
#include <queue>
#include <deque>

using namespace std;

typedef long long LL;
typedef unsigned long long ULL;
typedef pair<int, int> PII;

typedef vector<int> VI;
typedef vector<LL> VLL;
typedef vector<double> VD;
typedef vector<string> VS;
typedef vector<PII> VPII;
typedef vector<VI> VVI;

#define REP(I, N) for(int I = 0; I < (N); ++I)
#define FOR(I, M, N) for(int I = (M); I <= (N); ++I)
#define FORD(I, M, N) for(int I = (M); I >= (N); --I)
//#define FOREACH(IT, CON) for(__typeof((CON).begin()) IT = (CON).begin(); IT != (CON).end(); ++IT)

#define ST first
#define ND second
#define MP make_pair
#define PB push_back
#define SIZE(CON) ((int)(CON).size())
#define ALL(CON) (CON).begin(), (CON).end()

const int INF = 1000000000;
const LL INFLL = 1000000000000000000LL;

//######################################################################

struct Gracz {
	int k;
	int nrCyklu;
	int pozycja;
};

int n, m;
Gracz gracze[1000010];

int sekwencja[1000010];

int ileCykli;
vector<vector<int>> cykle;
vector<int> ileW;
vector<int> ileP;
vector<int> bilans;

void wsadzNaCykl(const int v, const int nrWSekw) {
	for (int gracz = nrWSekw; gracz < n; gracz += m) {
		gracze[gracz].nrCyklu = v;
		gracze[gracz].pozycja = SIZE(cykle[v]);
	}
//	cykle[v].PB(nrWSekw); // zmienić po sprawdzeniu
	cykle[v].PB(sekwencja[nrWSekw]);
}


inline void zrobCykle() {
	ileCykli = __gcd(n, m);
	cykle.resize(ileCykli);
	
	REP(v, ileCykli) {
		wsadzNaCykl(v, v);
		int i = (v + n) % m;
		while (i != v) {
			wsadzNaCykl(v, i);
			i = (i + n) % m;
		}
	}
}


inline LL make(const Gracz &gracz) {  // po ilu ruchach gracz przegra
	const int nrCyklu = gracz.nrCyklu;
	const auto &cykl = cykle[nrCyklu];
	const int dlugoscCyklu = SIZE(cykl);
	
//	printf("%d %d %d\n", gracz.k, gracz.nrCyklu, gracz.pozycja);
//	REP(i, dlugoscCyklu) {printf(" %d: %d\n", i, cykl[i]);}
	
	if (bilans[nrCyklu] < 0) {
		
		LL ruchy = 0;
		int kasa = gracz.k;
		
		/* Zbijanie dużego nadmiaru */
		int spadekCyklu = -bilans[nrCyklu];
		int ileRazy = (spadekCyklu - 1 + kasa - ileP[nrCyklu]) / spadekCyklu;
		ruchy += ileRazy * (LL)dlugoscCyklu;
		kasa += ileRazy * bilans[nrCyklu];
		
		int i = gracz.pozycja;
		while (true) {
			kasa += cykl[i];
			if (!kasa) {
				return ruchy;
			}
			++ruchy;
			++i;
			if (i == dlugoscCyklu) {
				i = 0;
			}
		}
		
	} else {  // bilans >= 0
		
		if (gracz.k > ileP[nrCyklu]) {
			return INFLL;
		}
		
		/* Robimy jedno pełne przejście, żeby sprawdzić, czy gracz nie ma pecha */
		int kasa = gracz.k;
		LL ruchy = 0;
		for (int i = gracz.pozycja; i < dlugoscCyklu; ++i) {
			kasa += cykl[i];
			if (!kasa) {
				return ruchy;
			}
			++ruchy;
		}
		for (int i = 0; i < gracz.pozycja; ++i) {
			kasa += cykl[i];
			if (!kasa) {
				return ruchy;
			}
			++ruchy;
		}
		
		return INFLL;
	}
	
}


int main()
{
	scanf("%d", &n);
	REP(i, n) {
		scanf("%d", &gracze[i].k);
	}
	scanf("%d", &m);
	REP(i, m) {
		char c;
		scanf(" %c", &c);
		sekwencja[i] = (c == 'W' ? 1 : -1);
	}
	
	zrobCykle();
//	for (auto V : cykle) {for (int x : V) {printf("%d, ", x);}printf("\n");}
//	REP(i, n) {printf("%d: %d %d %d\n", i, gracze[i].k, gracze[i].nrCyklu, gracze[i].pozycja);}
	
	ileW.resize(ileCykli, 0);
	ileP.resize(ileCykli, 0);
	bilans.resize(ileCykli, 0);
	REP(v, ileCykli) {
		for (int x : cykle[v]) {
			if (x == 1) {
				++ileW[v];
			}
		}
		ileP[v] = SIZE(cykle[v]) - ileW[v];
		bilans[v] = ileW[v] - ileP[v];
	}
//	REP(i, ileCykli) {printf("%d: %d %d %d\n", i, ileW[i], ileP[i], bilans[i]);}
	
	LL wy = INFLL;
	
	REP(i, n) {
		LL wyn = make(gracze[i]);
//		printf("(%lld)\n", wyn));
		if (wyn != INFLL) {
			wy = min(wy, n * make(gracze[i]) + i + 1);
		}
//		printf("(%lld)\n", make(gracze[i]));
	}
	
	printf("%lld\n", wy == INFLL ? -1LL : wy);
	
	return 0;
}