#include <cstdio> #include <cstdlib> #include <iostream> #include <fstream> #include <sstream> #include <set> #include <map> #include <vector> #include <list> #include <algorithm> #include <cstring> #include <cmath> #include <string> #include <queue> #include <bitset> //UWAGA - w czasie kompilacji musi byc znany rozmiar wektora - nie mozna go zmienic #include <cassert> #include <iomanip> //do setprecision #include <ctime> #include <complex> #include <chrono> #include<unordered_map> using namespace std; #define FOR(i,b,e) for(int i=(b);i<(e);++i) #define FORQ(i,b,e) for(int i=(b);i<=(e);++i) #define FORD(i,b,e) for(int i=(b)-1;i>=(e);--i) #define REP(x, n) for(int x = 0; x < (n); ++x) #define ALL(u) (u).begin(),(u).end() #define ST first #define ND second #define PB push_back #define MP make_pair #define LL long long #define ULL unsigned LL #define LD long double typedef pair<int, int> PII; const double pi = 3.141592653589793238462643383279502884197169399375105820974944592307816406286208998628034825342; const int MS = 1e5 + 10; const int MT = 3e5 + 10; // jesli pierwsza liczba jest < 0, to mamy szczupaka pair<LL,LL> Q[MS]; // wagi szprotek na wejsciu LL w[MT]; // pozycje szprotek w drzewie int pos[MT]; // pozycje szprotek z zapytan w drzewie - tylko tych, co dodajemy, przy usuwaniu, wyrzucamy ostatnia z grupy int posQ[MS]; void getPos(vector<pair<LL, int>> &V) { sort(V.begin(), V.end()); REP(i, V.size()) if (V[i].second < 0) pos[-(V[i].second + 1)] = i + 1; else posQ[V[i].second] = i + 1; } namespace BIT { const int MR = (1 << 20) + 10; // rozmiar drzewa przedzialowego int SZ; struct interval { // poczatek i koniec int p, k; // ile jest szprotek na danym przedziale, ile zostalo zjedzonych // po pierwszym zablokowaniu tego przedzialu uaktualnisz ilez += ile // kolejne blokowania nie beda mialy wplywu, dopoki zjedzony nie spadnie do 0 // ta wartosc poprawnie zostanie zaktualizowana w rodzicu // tak samo przy odblokowaniu int ile, ilez; // suma wag na danym przedziale - analogicznie do ilosci szprotek LL w, wz; // ile razy przedzial jest zablokowany int zjedzony; } tree[MR]; void build(int nr, int p, int k) { tree[nr].p = p; tree[nr].k = k; if (p < k) { build(2 * nr, p, (p + k) / 2); build(2 * nr + 1, (p + k) / 2 + 1, k); } } void updatePos(int pos, LL w, int cnt) { // to bedzie mialo miejsce przy dodawaniu i usuwaniu szprotek - wtedy nic nie bedzie zablokowane // dlatego jedziemy od lisci do korzenia i aktualizujemy wszystko po drodze int nr = SZ + pos - 1; while (nr) { tree[nr].ile += cnt; tree[nr].w += w * cnt; nr >>= 1; } } int getLeft(int pos, LL w) { // mamy dany koniec przedzialu, gdzie bedziemy jesc i calkowita wage, ktora musimy spozyc // jedz w lewo i sprawdzaj, gdzie jest maksymalny lewy koniec, ktory da nam odp sume // zauwaz, ze jesli mamy jakies zablokowane przedzialy, to one wniosa 0 do sumy, wiec jest ok // idz w gore - wiemy, ze na sciezce do korzenia nic nie jest zablokowane int nr = SZ + pos - 1; // jesli idziemy z lewego syna do gory, to musimy odjac wartosc prawego LL sub = 0; while (nr) { if (tree[nr].w - sub >= w) break; if ((nr & 1) == 0) { // idziemy z lewego syna, wiec odejmij wartosci z prawego // zeby rodzic mial wartosc konczaca sie w prawym koncu, ktory jest w lewym dziecku sub += tree[nr + 1].w; } nr >>= 1; } // moze nam sie w ogole nie udac if (!nr) return -1; // teraz idz w dol szukajac maksymalnego lewego // wiemy, ze przyszlismy z prawego syna albo jestesmy ciagle w poczatkowym wezle // nie moglismy uzyskac nic przychodzac z lewego syna, bo odejmujemy prawy przedzial // wiec w rodzicu mamy taka sama wartosc, jak w lewym dziecku // zobacz, czy jeden wierzcholek nie wystarczy zeby zjesc tyle, ile trzeba if (tree[nr].p == tree[nr].k) return pos; // szukaj maksa w lewym dziecku - odejmij wartosc calego przedzialu LL left = w - (tree[nr].w - sub - tree[2 * nr].w); nr <<= 1; while (tree[nr].p < tree[nr].k) { // zobacz, czy prawy przedzial da nam wszystko z left if (tree[2 * nr + 1].w >= left) nr = 2 * nr + 1; else { left -= tree[2 * nr + 1].w; nr = 2 * nr; } } // znalezlismy poczatek return tree[nr].p; } // przedzial do zmiany o v, 1 - zjadamy, -1 oddajemy // zauwaz, ze algorytm nie bedzie zjadal niczego w srodku juz zjedzonego przedzialu // dlatego nie ma potrzeby na lazy propagation // bedziemy zjadali wielokrotnie ten sam przedzial, ale dlatego, ze bedziemy pozerac coraz wieksze, zawierajace go przedzialy int p, k; LL w; int ile; void change(int nr, int v) { // spr, czy przedzial jest rozlaczny if (tree[nr].p > k || tree[nr].k < p) return; // spr czy sie zawiera caly if (tree[nr].p >= p && tree[nr].k <= k) { if (v == 1) { // zjedz ile += tree[nr].ile; tree[nr].ilez += tree[nr].ile; tree[nr].ile = 0; w += tree[nr].w; tree[nr].wz += tree[nr].w; tree[nr].w = 0; tree[nr].zjedzony++; } else { tree[nr].zjedzony--; // algorytm bedzie zmienial na stosie, czyli to, co bylo zjedzone za pierwszym razem // jako ostatnie bedzie oddane // czyli przywrocenie wartosci dopiero, gdy ilosc zjedzonych wroci z powrotem na 0 if (!tree[nr].zjedzony) { tree[nr].ile = tree[nr].ilez; tree[nr].ilez = 0; tree[nr].w = tree[nr].wz; tree[nr].wz = 0; } } return; } // jedz do dzieci i uaktualnij wartosci change(2 * nr, v); change(2 * nr + 1, v); tree[nr].ile = tree[2 * nr].ile + tree[2 * nr + 1].ile; tree[nr].w = tree[2 * nr].w + tree[2 * nr + 1].w; } }// BIT void clean(vector<PII>& V) { while (!V.empty()) { BIT::p = V.back().first; BIT::k = V.back().second; BIT::change(1, -1); V.pop_back(); } } int attack(LL w, LL k, const set<pair<LL, int>> &S) { if (w >= k) return 0; // symulacja ataku szczupaka // zobacz, czy cokolwiek zezre auto it = S.lower_bound(MP(w, -1)); if (it == S.begin()) return -1; // odznacz zjedzona sume wag, liczbe szprotek i pary przedzialow LL zjadl = 0; int ile = 0; vector<PII> V; // poszukuj, dopoki nie bedzie mogl zjesc wszystkich while (it != S.end()) { // zobacz ile potrzebujesz zjesc, zeby moc wsunac next LL left = it->first - (w + zjadl) + 1; if (left > 0) { // cos musisz zjesc -> musisz skonczyc na poprzedniku it it--; // zobacz, czy przypadkiem nie osiagniesz limitu jedzac if (left >= k - (w + zjadl)) { // mozesz przerwac, sprobuj zjesc wszystko do limitu BIT::p = BIT::getLeft(it->second, k - (w + zjadl)); if (BIT::p == -1) { // nie da sie clean(V); return -1; } // da sie BIT::k = it->second; BIT::ile = 0; BIT::change(1, 1); ile += BIT::ile; V.push_back(MP(BIT::p, BIT::k)); clean(V); return ile; } // musisz zjesc tyle, zeby moc chapnac nastepnego BIT::p = BIT::getLeft(it->second, left); if (BIT::p == -1) { // nie da sie clean(V); return -1; } // zjedz to wszystko BIT::k = it->second; BIT::ile = 0; BIT::w = 0; BIT::change(1, 1); ile += BIT::ile; zjadl += BIT::w; V.push_back(MP(BIT::p, BIT::k)); // zobacz, czy przypadkiem nie osiagnales juz odpowiedniego limitu // na pewno ten limit byl wiekszy niz to, co musiales zjesc do nastepnego // ale mogles zjesc wiecej niz potrzeba if (w + zjadl >= k) { clean(V); return ile; } } // szukaj jak najwiekszego do zjedzenia it = S.lower_bound(MP(w + zjadl, -1)); } // jestesmy na koncu i teraz moze zjesc wszystko, zobacz ile mu brakuje it--; LL left = k - (w + zjadl); BIT::p = BIT::getLeft(it->second, left); if (BIT::p == -1) { // nie da rady -> wyczysc przedzialy i zwroc wynik clean(V); return -1; } // zjedz tyle, ile trzeba BIT::k = it->second; BIT::ile = 0; BIT::change(1, 1); ile += BIT::ile; V.push_back(MP(BIT::p, BIT::k)); // wyczysc clean(V); return ile; } int main() { vector<pair<LL, int>> tmppos; int n; scanf("%d", &n); REP(i, n) { scanf("%lld", &w[i]); tmppos.push_back(MP(w[i], -(i + 1))); } int q; scanf("%d", &q); REP(i, q) { int typ; scanf("%d", &typ); if (typ == 1) { scanf("%lld%lld", &Q[i].first, &Q[i].second); Q[i].first = -Q[i].first; } else { Q[i].first = typ; scanf("%lld", &Q[i].second); if (typ == 2) tmppos.push_back(MP(Q[i].second, i)); } } // wyznacz pozycje szprotek getPos(tmppos); // jedna z 2 glownych struktur - set z wagami szprotek i ich pozycjami w drzewie set<pair<LL, int>> S; // przygotuj drzewo BIT::SZ = 1; while (BIT::SZ < tmppos.size()) BIT::SZ <<= 1; BIT::build(1, 1, BIT::SZ); // wrzuc pozycje REP(i, n) { BIT::updatePos(pos[i], w[i], 1); S.insert(MP(w[i], pos[i])); } // jedz queries REP(i, q) { if (Q[i].first > 0) { if (Q[i].first == 2) { BIT::updatePos(posQ[i], Q[i].second, 1); S.insert(MP(Q[i].second, posQ[i])); } else { auto it = S.upper_bound(MP(Q[i].second, BIT::SZ + 1)); it--; BIT::updatePos(it->second, Q[i].second, -1); S.erase(it); } } else printf("%d\n", attack(-Q[i].first, Q[i].second, S)); } return 0; } // FOR GNU C++ use the following pattern: // Uncomment the code below and change your main into main2 // It does not build in MS C++ // But it does increase the stack size from 256 MB on CF and uses GNU C++ //#include <Processthreadsapi.h> //#include <iostream> //#include <Synchapi.h> //#include <windows.h> //#include <process.h> // //DWORD WINAPI MyThreadFunction(LPVOID lpParam) { // main2(nullptr); // return 0; //} //int main() { // auto h = CreateThread(nullptr, 1024 << 20, MyThreadFunction, nullptr, STACK_SIZE_PARAM_IS_A_RESERVATION, nullptr); // WaitForSingleObject(h, INFINITE); //}
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 | #include <cstdio> #include <cstdlib> #include <iostream> #include <fstream> #include <sstream> #include <set> #include <map> #include <vector> #include <list> #include <algorithm> #include <cstring> #include <cmath> #include <string> #include <queue> #include <bitset> //UWAGA - w czasie kompilacji musi byc znany rozmiar wektora - nie mozna go zmienic #include <cassert> #include <iomanip> //do setprecision #include <ctime> #include <complex> #include <chrono> #include<unordered_map> using namespace std; #define FOR(i,b,e) for(int i=(b);i<(e);++i) #define FORQ(i,b,e) for(int i=(b);i<=(e);++i) #define FORD(i,b,e) for(int i=(b)-1;i>=(e);--i) #define REP(x, n) for(int x = 0; x < (n); ++x) #define ALL(u) (u).begin(),(u).end() #define ST first #define ND second #define PB push_back #define MP make_pair #define LL long long #define ULL unsigned LL #define LD long double typedef pair<int, int> PII; const double pi = 3.141592653589793238462643383279502884197169399375105820974944592307816406286208998628034825342; const int MS = 1e5 + 10; const int MT = 3e5 + 10; // jesli pierwsza liczba jest < 0, to mamy szczupaka pair<LL,LL> Q[MS]; // wagi szprotek na wejsciu LL w[MT]; // pozycje szprotek w drzewie int pos[MT]; // pozycje szprotek z zapytan w drzewie - tylko tych, co dodajemy, przy usuwaniu, wyrzucamy ostatnia z grupy int posQ[MS]; void getPos(vector<pair<LL, int>> &V) { sort(V.begin(), V.end()); REP(i, V.size()) if (V[i].second < 0) pos[-(V[i].second + 1)] = i + 1; else posQ[V[i].second] = i + 1; } namespace BIT { const int MR = (1 << 20) + 10; // rozmiar drzewa przedzialowego int SZ; struct interval { // poczatek i koniec int p, k; // ile jest szprotek na danym przedziale, ile zostalo zjedzonych // po pierwszym zablokowaniu tego przedzialu uaktualnisz ilez += ile // kolejne blokowania nie beda mialy wplywu, dopoki zjedzony nie spadnie do 0 // ta wartosc poprawnie zostanie zaktualizowana w rodzicu // tak samo przy odblokowaniu int ile, ilez; // suma wag na danym przedziale - analogicznie do ilosci szprotek LL w, wz; // ile razy przedzial jest zablokowany int zjedzony; } tree[MR]; void build(int nr, int p, int k) { tree[nr].p = p; tree[nr].k = k; if (p < k) { build(2 * nr, p, (p + k) / 2); build(2 * nr + 1, (p + k) / 2 + 1, k); } } void updatePos(int pos, LL w, int cnt) { // to bedzie mialo miejsce przy dodawaniu i usuwaniu szprotek - wtedy nic nie bedzie zablokowane // dlatego jedziemy od lisci do korzenia i aktualizujemy wszystko po drodze int nr = SZ + pos - 1; while (nr) { tree[nr].ile += cnt; tree[nr].w += w * cnt; nr >>= 1; } } int getLeft(int pos, LL w) { // mamy dany koniec przedzialu, gdzie bedziemy jesc i calkowita wage, ktora musimy spozyc // jedz w lewo i sprawdzaj, gdzie jest maksymalny lewy koniec, ktory da nam odp sume // zauwaz, ze jesli mamy jakies zablokowane przedzialy, to one wniosa 0 do sumy, wiec jest ok // idz w gore - wiemy, ze na sciezce do korzenia nic nie jest zablokowane int nr = SZ + pos - 1; // jesli idziemy z lewego syna do gory, to musimy odjac wartosc prawego LL sub = 0; while (nr) { if (tree[nr].w - sub >= w) break; if ((nr & 1) == 0) { // idziemy z lewego syna, wiec odejmij wartosci z prawego // zeby rodzic mial wartosc konczaca sie w prawym koncu, ktory jest w lewym dziecku sub += tree[nr + 1].w; } nr >>= 1; } // moze nam sie w ogole nie udac if (!nr) return -1; // teraz idz w dol szukajac maksymalnego lewego // wiemy, ze przyszlismy z prawego syna albo jestesmy ciagle w poczatkowym wezle // nie moglismy uzyskac nic przychodzac z lewego syna, bo odejmujemy prawy przedzial // wiec w rodzicu mamy taka sama wartosc, jak w lewym dziecku // zobacz, czy jeden wierzcholek nie wystarczy zeby zjesc tyle, ile trzeba if (tree[nr].p == tree[nr].k) return pos; // szukaj maksa w lewym dziecku - odejmij wartosc calego przedzialu LL left = w - (tree[nr].w - sub - tree[2 * nr].w); nr <<= 1; while (tree[nr].p < tree[nr].k) { // zobacz, czy prawy przedzial da nam wszystko z left if (tree[2 * nr + 1].w >= left) nr = 2 * nr + 1; else { left -= tree[2 * nr + 1].w; nr = 2 * nr; } } // znalezlismy poczatek return tree[nr].p; } // przedzial do zmiany o v, 1 - zjadamy, -1 oddajemy // zauwaz, ze algorytm nie bedzie zjadal niczego w srodku juz zjedzonego przedzialu // dlatego nie ma potrzeby na lazy propagation // bedziemy zjadali wielokrotnie ten sam przedzial, ale dlatego, ze bedziemy pozerac coraz wieksze, zawierajace go przedzialy int p, k; LL w; int ile; void change(int nr, int v) { // spr, czy przedzial jest rozlaczny if (tree[nr].p > k || tree[nr].k < p) return; // spr czy sie zawiera caly if (tree[nr].p >= p && tree[nr].k <= k) { if (v == 1) { // zjedz ile += tree[nr].ile; tree[nr].ilez += tree[nr].ile; tree[nr].ile = 0; w += tree[nr].w; tree[nr].wz += tree[nr].w; tree[nr].w = 0; tree[nr].zjedzony++; } else { tree[nr].zjedzony--; // algorytm bedzie zmienial na stosie, czyli to, co bylo zjedzone za pierwszym razem // jako ostatnie bedzie oddane // czyli przywrocenie wartosci dopiero, gdy ilosc zjedzonych wroci z powrotem na 0 if (!tree[nr].zjedzony) { tree[nr].ile = tree[nr].ilez; tree[nr].ilez = 0; tree[nr].w = tree[nr].wz; tree[nr].wz = 0; } } return; } // jedz do dzieci i uaktualnij wartosci change(2 * nr, v); change(2 * nr + 1, v); tree[nr].ile = tree[2 * nr].ile + tree[2 * nr + 1].ile; tree[nr].w = tree[2 * nr].w + tree[2 * nr + 1].w; } }// BIT void clean(vector<PII>& V) { while (!V.empty()) { BIT::p = V.back().first; BIT::k = V.back().second; BIT::change(1, -1); V.pop_back(); } } int attack(LL w, LL k, const set<pair<LL, int>> &S) { if (w >= k) return 0; // symulacja ataku szczupaka // zobacz, czy cokolwiek zezre auto it = S.lower_bound(MP(w, -1)); if (it == S.begin()) return -1; // odznacz zjedzona sume wag, liczbe szprotek i pary przedzialow LL zjadl = 0; int ile = 0; vector<PII> V; // poszukuj, dopoki nie bedzie mogl zjesc wszystkich while (it != S.end()) { // zobacz ile potrzebujesz zjesc, zeby moc wsunac next LL left = it->first - (w + zjadl) + 1; if (left > 0) { // cos musisz zjesc -> musisz skonczyc na poprzedniku it it--; // zobacz, czy przypadkiem nie osiagniesz limitu jedzac if (left >= k - (w + zjadl)) { // mozesz przerwac, sprobuj zjesc wszystko do limitu BIT::p = BIT::getLeft(it->second, k - (w + zjadl)); if (BIT::p == -1) { // nie da sie clean(V); return -1; } // da sie BIT::k = it->second; BIT::ile = 0; BIT::change(1, 1); ile += BIT::ile; V.push_back(MP(BIT::p, BIT::k)); clean(V); return ile; } // musisz zjesc tyle, zeby moc chapnac nastepnego BIT::p = BIT::getLeft(it->second, left); if (BIT::p == -1) { // nie da sie clean(V); return -1; } // zjedz to wszystko BIT::k = it->second; BIT::ile = 0; BIT::w = 0; BIT::change(1, 1); ile += BIT::ile; zjadl += BIT::w; V.push_back(MP(BIT::p, BIT::k)); // zobacz, czy przypadkiem nie osiagnales juz odpowiedniego limitu // na pewno ten limit byl wiekszy niz to, co musiales zjesc do nastepnego // ale mogles zjesc wiecej niz potrzeba if (w + zjadl >= k) { clean(V); return ile; } } // szukaj jak najwiekszego do zjedzenia it = S.lower_bound(MP(w + zjadl, -1)); } // jestesmy na koncu i teraz moze zjesc wszystko, zobacz ile mu brakuje it--; LL left = k - (w + zjadl); BIT::p = BIT::getLeft(it->second, left); if (BIT::p == -1) { // nie da rady -> wyczysc przedzialy i zwroc wynik clean(V); return -1; } // zjedz tyle, ile trzeba BIT::k = it->second; BIT::ile = 0; BIT::change(1, 1); ile += BIT::ile; V.push_back(MP(BIT::p, BIT::k)); // wyczysc clean(V); return ile; } int main() { vector<pair<LL, int>> tmppos; int n; scanf("%d", &n); REP(i, n) { scanf("%lld", &w[i]); tmppos.push_back(MP(w[i], -(i + 1))); } int q; scanf("%d", &q); REP(i, q) { int typ; scanf("%d", &typ); if (typ == 1) { scanf("%lld%lld", &Q[i].first, &Q[i].second); Q[i].first = -Q[i].first; } else { Q[i].first = typ; scanf("%lld", &Q[i].second); if (typ == 2) tmppos.push_back(MP(Q[i].second, i)); } } // wyznacz pozycje szprotek getPos(tmppos); // jedna z 2 glownych struktur - set z wagami szprotek i ich pozycjami w drzewie set<pair<LL, int>> S; // przygotuj drzewo BIT::SZ = 1; while (BIT::SZ < tmppos.size()) BIT::SZ <<= 1; BIT::build(1, 1, BIT::SZ); // wrzuc pozycje REP(i, n) { BIT::updatePos(pos[i], w[i], 1); S.insert(MP(w[i], pos[i])); } // jedz queries REP(i, q) { if (Q[i].first > 0) { if (Q[i].first == 2) { BIT::updatePos(posQ[i], Q[i].second, 1); S.insert(MP(Q[i].second, posQ[i])); } else { auto it = S.upper_bound(MP(Q[i].second, BIT::SZ + 1)); it--; BIT::updatePos(it->second, Q[i].second, -1); S.erase(it); } } else printf("%d\n", attack(-Q[i].first, Q[i].second, S)); } return 0; } // FOR GNU C++ use the following pattern: // Uncomment the code below and change your main into main2 // It does not build in MS C++ // But it does increase the stack size from 256 MB on CF and uses GNU C++ //#include <Processthreadsapi.h> //#include <iostream> //#include <Synchapi.h> //#include <windows.h> //#include <process.h> // //DWORD WINAPI MyThreadFunction(LPVOID lpParam) { // main2(nullptr); // return 0; //} //int main() { // auto h = CreateThread(nullptr, 1024 << 20, MyThreadFunction, nullptr, STACK_SIZE_PARAM_IS_A_RESERVATION, nullptr); // WaitForSingleObject(h, INFINITE); //} |