// zab-zabawki.cpp : Ten plik zawiera funkcję „main”. W nim rozpoczyna się i kończy wykonywanie programu.
//
#include <iostream>
int t[2][26];
int main()
{
std::ios_base::sync_with_stdio(0);
std::cin.tie(0);
std::cout.tie(0);
int n;
std::string s;
std::cin >> n >> s;
for (size_t i = 0; i < n; i++)
{
t[i % 2][s[i] - 'a']++;
}
std::cin >> s;
for (size_t i = 0; i < n; i++)
{
t[i % 2][s[i] - 'a']--;
}
for (size_t i = 0; i < 26; i++)
{
if (t[0][i] || t[1][i])
{
std::cout << "NIE\n";
return 0;
}
}
std::cout << "TAK\n";
}
// Uruchomienie programu: Ctrl + F5 lub menu Debugowanie > Uruchom bez debugowania
// Debugowanie programu: F5 lub menu Debugowanie > Rozpocznij debugowanie
// Porady dotyczące rozpoczynania pracy:
// 1. Użyj okna Eksploratora rozwiązań, aby dodać pliki i zarządzać nimi
// 2. Użyj okna programu Team Explorer, aby nawiązać połączenie z kontrolą źródła
// 3. Użyj okna Dane wyjściowe, aby sprawdzić dane wyjściowe kompilacji i inne komunikaty
// 4. Użyj okna Lista błędów, aby zobaczyć błędy
// 5. Wybierz pozycję Projekt > Dodaj nowy element, aby utworzyć nowe pliki kodu, lub wybierz pozycję Projekt > Dodaj istniejący element, aby dodać istniejące pliku kodu do projektu
// 6. Aby w przyszłości ponownie otworzyć ten projekt, przejdź do pozycji Plik > Otwórz > Projekt i wybierz plik sln
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 | // zab-zabawki.cpp : Ten plik zawiera funkcję „main”. W nim rozpoczyna się i kończy wykonywanie programu. // #include <iostream> int t[2][26]; int main() { std::ios_base::sync_with_stdio(0); std::cin.tie(0); std::cout.tie(0); int n; std::string s; std::cin >> n >> s; for (size_t i = 0; i < n; i++) { t[i % 2][s[i] - 'a']++; } std::cin >> s; for (size_t i = 0; i < n; i++) { t[i % 2][s[i] - 'a']--; } for (size_t i = 0; i < 26; i++) { if (t[0][i] || t[1][i]) { std::cout << "NIE\n"; return 0; } } std::cout << "TAK\n"; } // Uruchomienie programu: Ctrl + F5 lub menu Debugowanie > Uruchom bez debugowania // Debugowanie programu: F5 lub menu Debugowanie > Rozpocznij debugowanie // Porady dotyczące rozpoczynania pracy: // 1. Użyj okna Eksploratora rozwiązań, aby dodać pliki i zarządzać nimi // 2. Użyj okna programu Team Explorer, aby nawiązać połączenie z kontrolą źródła // 3. Użyj okna Dane wyjściowe, aby sprawdzić dane wyjściowe kompilacji i inne komunikaty // 4. Użyj okna Lista błędów, aby zobaczyć błędy // 5. Wybierz pozycję Projekt > Dodaj nowy element, aby utworzyć nowe pliki kodu, lub wybierz pozycję Projekt > Dodaj istniejący element, aby dodać istniejące pliku kodu do projektu // 6. Aby w przyszłości ponownie otworzyć ten projekt, przejdź do pozycji Plik > Otwórz > Projekt i wybierz plik sln |
English