// Zabawki [C].cpp : Ten plik zawiera funkcję „main”. W nim rozpoczyna się i kończy wykonywanie programu. // #include <iostream> using namespace std; int A[2][30]; int B[2][30]; int main() { int n; bool t = true; char z; cin >> n; for (int i = 0; i < n; i++) { cin >> z; A[i % 2][z - 'a']++; } for (int i = 0; i < n; i++) { cin >> z; B[i % 2][z - 'a']++; } for (int i = 0; i < 26; i++) { for (int j = 0; j < 2; j++) { if (A[j][i] != B[j][i]) { t = false; break; } } } if (t == false) { cout << "NIE"; } else { cout << "TAK"; } }
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 | // Zabawki [C].cpp : Ten plik zawiera funkcję „main”. W nim rozpoczyna się i kończy wykonywanie programu. // #include <iostream> using namespace std; int A[2][30]; int B[2][30]; int main() { int n; bool t = true; char z; cin >> n; for (int i = 0; i < n; i++) { cin >> z; A[i % 2][z - 'a']++; } for (int i = 0; i < n; i++) { cin >> z; B[i % 2][z - 'a']++; } for (int i = 0; i < 26; i++) { for (int j = 0; j < 2; j++) { if (A[j][i] != B[j][i]) { t = false; break; } } } if (t == false) { cout << "NIE"; } else { cout << "TAK"; } } |