1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
 40
 41
 42
 43
 44
 45
 46
 47
 48
 49
 50
 51
 52
 53
 54
 55
 56
 57
 58
 59
 60
 61
 62
 63
 64
 65
 66
 67
 68
 69
 70
 71
 72
 73
 74
 75
 76
 77
 78
 79
 80
 81
 82
 83
 84
 85
 86
 87
 88
 89
 90
 91
 92
 93
 94
 95
 96
 97
 98
 99
100
101
102
103
104
105
106
#include <iostream>
#include <vector>
using namespace std;

int main ()
{
  int n; //liczba zabawek chlopcow
  cin>> n;

  vector <int> zabawki[26]; //do pamietania pozycji zabawki

  char alf; //do wczytania chara
  int lit; //przy zmianie chara na int
  bool odp = true; //od tego zalezy odpowiedz
  bool found; //czy znaleziono zabawke na odpowiedniej pozycji

  for (int i = 0; i < n; i++) //wczytanie pierwszego ciagu zabawek i zapisanie ich pozycji
  {
    cin>> alf;

    if (i % 2 == 0) //jesli na pozycji parzystej
    {
      lit = alf - 'a';
      zabawki[lit].emplace_back(0); //to wpisz, ze na pozycji parzystej
    }
    else //jesli na pozycji nieparzystej
    {
      lit = alf - 'a';
      zabawki[lit].emplace_back(1); //to wpisz, ze na pozycji nieparzystej
    }
  }

  for (int i = 0; i < n; i++) //wczytujemy kolejny napis
  {
    cin>> alf;
    found = false; //zaczynamy z informacja, ze nie znalezione jeszcze

    if (i % 2 == 0) //jesli na pozycji parzystej
    {
      lit = alf - 'a';

      if (zabawki[lit].empty()) //jesli nie ma takiej zabawki w pierwszym ciagu
      {
        odp = false; //znamy juz odpowiedz
        break;      //i = n+1; //wychodzimy z petli
      }
      else //jest taka zabawka w pierwszym ciagu
      {
        for (auto j = zabawki[lit].begin(); j != zabawki[lit].end(); j++) //sprawdz czy istnieje taka zabawka na odpowiedniej pozycji
        {
          if (*j == 0) //jesli jest na pozycji o takiej samej parzystosci
          {
            zabawki[lit].erase(j); //wyjmij zabawke z listy, bo juz przyporzadkowana
            //j = zabawki[lit].end(); //wyjdz z petli po vectorze zabawki
            found = true; //znalezlismy odpowiednik zabawki
            break;
          }
        }
        if (!found) //jesli nie znalezlismy
        {
          odp = false; //znamy juz odpowiedz
          break;    //i = n+1; //wychodzimy z petli
        }
      }
    }
    else //jesli na pozycji nieparzystej
    {
      lit = alf - 'a';

      if (zabawki[lit].empty()) //jesli nie ma takiej zabawki w pierwszym ciagu
      {
        odp = false; //znamy juz odpowiedz
        break;    //i = n+1; //wychodzimy z petli
      }
      else //jest taka zabawka w pierwszym ciagu
      {
        for (auto j = zabawki[lit].begin(); j != zabawki[lit].end(); j++) //sprawdz czy istnieje taka zabawka na odpowiedniej pozycji
        {
          if (*j == 1) //jesli jest na pozycji o takiej samej parzystosci
          {
            zabawki[lit].erase(j); //wyjmij zabawke z listy, bo juz przyporzadkowana
            //j = zabawki[lit].end(); //wyjdz z petli po vectorze zabawki
            found = true; //znalezlismy odpowiednik zabawki
            break;
          }
        }
        if (!found) //jesli nie znalezlismy
        {
          odp = false; //znamy juz odpowiedz
          break;    //i = n+1; //wychodzimy z petli
        }
      }
    }
  }

  if (!odp)
  {
    cout<< "NIE";
  }
  else //odp == true
  {
    cout<< "TAK";
  }

return 0;
}