1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
// zabawki.cpp : Ten plik zawiera funkcję „main”. W nim rozpoczyna się i kończy wykonywanie programu.
//

#include <iostream>

bool te_same_znaki(char zabawki[], char zabawki2[],int n)
{
	bool znaki = false;
	for (int i = 0; i < n; i++)
	{
		znaki = false;
		for (int j = 0; j < n; j++)
		{
			if (zabawki[i] == zabawki2[j])
			{
				znaki = true;
				break;
			}
		}
		if (znaki == false)
			return false;
	}
	return true;
}

bool ustal_pozycje(char zabawki[], char zabawki2[], int i, int n)
{
	for (int j = 0; j < n; j++)
	{
		if ((zabawki[i] == zabawki2[j]) and (i % 2 == j % 2))
			return true;
	}
	return false;

}

int main()
{
	int n;
	std::cin >> n;
	char* zabawki = new char[n];
	char* zabawki2 = new char[n];

	for (int i = 0; i < n; i++)
	{
		std::cin >> zabawki[i];
	}

	for (int i = 0; i < n; i++)
	{
		std::cin >> zabawki2[i];
	}

	bool znaki = false;
	znaki = te_same_znaki(zabawki, zabawki2,n);

	if (znaki == false)
		std::cout << "NIE";
	else
	{
		for (int i = 0; i < n; i++)
		{
			znaki=ustal_pozycje(zabawki, zabawki2, i, n);
			if (znaki == false)
			{
				std::cout << "NIE";
					break;
			}
		}
		std::cout << "TAK";
	}

	delete[] zabawki;
	delete[] zabawki2;
	return 0;
}

// Uruchomienie programu: Ctrl + F5 lub menu Debugowanie > Uruchom bez debugowania
// Debugowanie programu: F5 lub menu Debugowanie > Rozpocznij debugowanie

// Porady dotyczące rozpoczynania pracy:
//   1. Użyj okna Eksploratora rozwiązań, aby dodać pliki i zarządzać nimi
//   2. Użyj okna programu Team Explorer, aby nawiązać połączenie z kontrolą źródła
//   3. Użyj okna Dane wyjściowe, aby sprawdzić dane wyjściowe kompilacji i inne komunikaty
//   4. Użyj okna Lista błędów, aby zobaczyć błędy
//   5. Wybierz pozycję Projekt > Dodaj nowy element, aby utworzyć nowe pliki kodu, lub wybierz pozycję Projekt > Dodaj istniejący element, aby dodać istniejące pliku kodu do projektu
//   6. Aby w przyszłości ponownie otworzyć ten projekt, przejdź do pozycji Plik > Otwórz > Projekt i wybierz plik sln