// zabawki.cpp : Ten plik zawiera funkcję „main”. W nim rozpoczyna się i kończy wykonywanie programu.
//
#include <iostream>
bool te_same_znaki(char zabawki[], char zabawki2[],int n)
{
bool znaki = false;
for (int i = 0; i < n; i++)
{
znaki = false;
for (int j = 0; j < n; j++)
{
if (zabawki[i] == zabawki2[j])
{
znaki = true;
break;
}
}
if (znaki == false)
return false;
}
return true;
}
bool ustal_pozycje(char zabawki[], char zabawki2[], int i, int n)
{
for (int j = 0; j < n; j++)
{
if ((zabawki[i] == zabawki2[j]) and (i % 2 == j % 2))
return true;
}
return false;
}
int main()
{
int n;
std::cin >> n;
char* zabawki = new char[n];
char* zabawki2 = new char[n];
for (int i = 0; i < n; i++)
{
std::cin >> zabawki[i];
}
for (int i = 0; i < n; i++)
{
std::cin >> zabawki2[i];
}
bool znaki = false;
znaki = te_same_znaki(zabawki, zabawki2,n);
if (znaki == false)
std::cout << "NIE";
else
{
for (int i = 0; i < n; i++)
{
znaki=ustal_pozycje(zabawki, zabawki2, i, n);
if (znaki == false)
{
std::cout << "NIE";
break;
}
}
std::cout << "TAK";
}
delete[] zabawki;
delete[] zabawki2;
return 0;
}
// Uruchomienie programu: Ctrl + F5 lub menu Debugowanie > Uruchom bez debugowania
// Debugowanie programu: F5 lub menu Debugowanie > Rozpocznij debugowanie
// Porady dotyczące rozpoczynania pracy:
// 1. Użyj okna Eksploratora rozwiązań, aby dodać pliki i zarządzać nimi
// 2. Użyj okna programu Team Explorer, aby nawiązać połączenie z kontrolą źródła
// 3. Użyj okna Dane wyjściowe, aby sprawdzić dane wyjściowe kompilacji i inne komunikaty
// 4. Użyj okna Lista błędów, aby zobaczyć błędy
// 5. Wybierz pozycję Projekt > Dodaj nowy element, aby utworzyć nowe pliki kodu, lub wybierz pozycję Projekt > Dodaj istniejący element, aby dodać istniejące pliku kodu do projektu
// 6. Aby w przyszłości ponownie otworzyć ten projekt, przejdź do pozycji Plik > Otwórz > Projekt i wybierz plik sln
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 | // zabawki.cpp : Ten plik zawiera funkcję „main”. W nim rozpoczyna się i kończy wykonywanie programu. // #include <iostream> bool te_same_znaki(char zabawki[], char zabawki2[],int n) { bool znaki = false; for (int i = 0; i < n; i++) { znaki = false; for (int j = 0; j < n; j++) { if (zabawki[i] == zabawki2[j]) { znaki = true; break; } } if (znaki == false) return false; } return true; } bool ustal_pozycje(char zabawki[], char zabawki2[], int i, int n) { for (int j = 0; j < n; j++) { if ((zabawki[i] == zabawki2[j]) and (i % 2 == j % 2)) return true; } return false; } int main() { int n; std::cin >> n; char* zabawki = new char[n]; char* zabawki2 = new char[n]; for (int i = 0; i < n; i++) { std::cin >> zabawki[i]; } for (int i = 0; i < n; i++) { std::cin >> zabawki2[i]; } bool znaki = false; znaki = te_same_znaki(zabawki, zabawki2,n); if (znaki == false) std::cout << "NIE"; else { for (int i = 0; i < n; i++) { znaki=ustal_pozycje(zabawki, zabawki2, i, n); if (znaki == false) { std::cout << "NIE"; break; } } std::cout << "TAK"; } delete[] zabawki; delete[] zabawki2; return 0; } // Uruchomienie programu: Ctrl + F5 lub menu Debugowanie > Uruchom bez debugowania // Debugowanie programu: F5 lub menu Debugowanie > Rozpocznij debugowanie // Porady dotyczące rozpoczynania pracy: // 1. Użyj okna Eksploratora rozwiązań, aby dodać pliki i zarządzać nimi // 2. Użyj okna programu Team Explorer, aby nawiązać połączenie z kontrolą źródła // 3. Użyj okna Dane wyjściowe, aby sprawdzić dane wyjściowe kompilacji i inne komunikaty // 4. Użyj okna Lista błędów, aby zobaczyć błędy // 5. Wybierz pozycję Projekt > Dodaj nowy element, aby utworzyć nowe pliki kodu, lub wybierz pozycję Projekt > Dodaj istniejący element, aby dodać istniejące pliku kodu do projektu // 6. Aby w przyszłości ponownie otworzyć ten projekt, przejdź do pozycji Plik > Otwórz > Projekt i wybierz plik sln |
English