#include <algorithm> #include <iostream> #include <vector> using namespace std; struct Wyjazdy { int poz = 0; int zliczenie = 0; }; vector< Wyjazdy > zwin( vector< int >& v) { vector< Wyjazdy > w; if( v.size() == 0 ) return w; sort(v.begin(), v.end()); w.push_back( Wyjazdy{ v[0], 1} ); for( int i = 1; i < v.size(); ++i ) { if( w.back().poz == v[i] ) { w.back().zliczenie += 1; } else { w.push_back(Wyjazdy{ v[i], 1}); } } return w; } int main() { int l_dostaw; cin >> l_dostaw; vector< int > grafik_x; vector< int > grafik_y; for (int i = 0; i < l_dostaw; ++i ) { int typ, numer, czas; cin >> typ >> numer >> czas; vector< int >& grafik = (typ == 1)? grafik_x : grafik_y; grafik.emplace_back( numer - czas ); } auto plan_x = zwin( grafik_x ); auto plan_y = zwin( grafik_y ); int odwolane = 0; int y = 0; for (int x = 0; x < plan_x.size(); ++x ) { while( (y < plan_y.size()) && (plan_y[y].poz < plan_x[x].poz) ) { ++y; } if( (y < plan_y.size()) && (plan_y[y].poz == plan_x[x].poz) ) { odwolane += min(plan_x[x].zliczenie, plan_y[y].zliczenie); } } cout << odwolane << "\n"; return 0; }
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 | #include <algorithm> #include <iostream> #include <vector> using namespace std; struct Wyjazdy { int poz = 0; int zliczenie = 0; }; vector< Wyjazdy > zwin( vector< int >& v) { vector< Wyjazdy > w; if( v.size() == 0 ) return w; sort(v.begin(), v.end()); w.push_back( Wyjazdy{ v[0], 1} ); for( int i = 1; i < v.size(); ++i ) { if( w.back().poz == v[i] ) { w.back().zliczenie += 1; } else { w.push_back(Wyjazdy{ v[i], 1}); } } return w; } int main() { int l_dostaw; cin >> l_dostaw; vector< int > grafik_x; vector< int > grafik_y; for (int i = 0; i < l_dostaw; ++i ) { int typ, numer, czas; cin >> typ >> numer >> czas; vector< int >& grafik = (typ == 1)? grafik_x : grafik_y; grafik.emplace_back( numer - czas ); } auto plan_x = zwin( grafik_x ); auto plan_y = zwin( grafik_y ); int odwolane = 0; int y = 0; for (int x = 0; x < plan_x.size(); ++x ) { while( (y < plan_y.size()) && (plan_y[y].poz < plan_x[x].poz) ) { ++y; } if( (y < plan_y.size()) && (plan_y[y].poz == plan_x[x].poz) ) { odwolane += min(plan_x[x].zliczenie, plan_y[y].zliczenie); } } cout << odwolane << "\n"; return 0; } |