#include <iostream> #include <algorithm> #define POD 1000000007 using namespace std; long long ile; long long liczby[5000]; long long licznik[5001]; long long wtablicy; long long licznik5000=0; long long sumalicznika=0; int main() { cin>>ile; for(int i=0; i<ile; i++) { cin>>liczby[i]; } /*cout<<"\n\n";*/ /*for(int i=0; i<ile; i++) { cout<<liczby[i]<<" ";; }*/ //cout<<"\n\n"; sort(liczby,liczby+ile); /*for(int i=0; i<ile; i++) { cout<<liczby[i]<<" ";; }*/ licznik[0]=1; for(int i=0; i<ile; i++) { licznik5000=licznik5000*2; licznik5000=licznik5000%POD; for(int k=5000; k>=liczby[i]-1; k--) { if(k+liczby[i]<5000) { licznik[k+liczby[i]]=licznik[k+liczby[i]]+licznik[k]; licznik[k+liczby[i]]=licznik[k+liczby[i]]%POD; } else { licznik5000+=licznik[k]; licznik5000=licznik5000%POD; } } } //cout<<"\n\n"; for(int i=1; i<5001; i++) { sumalicznika+=licznik[i]; sumalicznika=sumalicznika%POD; } cout<<(sumalicznika+licznik5000)%POD; return 0; }
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 | #include <iostream> #include <algorithm> #define POD 1000000007 using namespace std; long long ile; long long liczby[5000]; long long licznik[5001]; long long wtablicy; long long licznik5000=0; long long sumalicznika=0; int main() { cin>>ile; for(int i=0; i<ile; i++) { cin>>liczby[i]; } /*cout<<"\n\n";*/ /*for(int i=0; i<ile; i++) { cout<<liczby[i]<<" ";; }*/ //cout<<"\n\n"; sort(liczby,liczby+ile); /*for(int i=0; i<ile; i++) { cout<<liczby[i]<<" ";; }*/ licznik[0]=1; for(int i=0; i<ile; i++) { licznik5000=licznik5000*2; licznik5000=licznik5000%POD; for(int k=5000; k>=liczby[i]-1; k--) { if(k+liczby[i]<5000) { licznik[k+liczby[i]]=licznik[k+liczby[i]]+licznik[k]; licznik[k+liczby[i]]=licznik[k+liczby[i]]%POD; } else { licznik5000+=licznik[k]; licznik5000=licznik5000%POD; } } } //cout<<"\n\n"; for(int i=1; i<5001; i++) { sumalicznika+=licznik[i]; sumalicznika=sumalicznika%POD; } cout<<(sumalicznika+licznik5000)%POD; return 0; } |