Forum jest zablokowane. Podczas blokady nie można dodawać ani edytować wiadomości.
Temat: 7backlink
website: https://7backlink.com/
خرید بک لینک
بک لینک
فروش بک لینک
سون بک لینک
خرید بک لینک و رپورتاژ قوی ارزان دائمی/فروش بکلینک با کیفیت برای سایت معتبر حرفه ای موثر
خرید بکلینک بک لینک و رپورتاژ قوی ارزان دائمی فروش با کیفیت برای سایت معتبر های چیست حرفه ای طبیعی موثر دریافت از سون بک لینک 7backlink
حتما می دانید که سئو (SEO مخفف Search Engine Optimization) یا به فارسی همان بهینه سازی سایت در مجموع از دو بخش سئو داخلی(On-Page SEO) و سئو خارجی(Off-Page SEO) تشکیل گردیده است. همانطور که از نام این دو بخش پیدا است، سئو داخلی به مجموعه فعالیت هایی که در داخل سایت برای بهینه سازی وب سایت انجام می شود گفته شده و در مقابل سئو خارجی به مجموعه مواردی که در خارج سایت صورت می پذیرد اطلاق می گردد. به عنوان مثال، اصلاح ساختار لینک های داخلی ها و URL ها در داخل سایت، در محدوده سئو داخلی به حساب می آید. این در حالی است که در مقابل، خرید بک لینک معتبر برای وب سایت شما، در قلمرو سئو خارجی محسوب می گردد. توجه به این نکته بسیار ضروری است که برای انجام خدمات سئو برای یک وب سایت به بهترین نحو ممکن، لازم است که به هر دو مورد به صورت توام توجهی ویژه صورت پذیرد. اما در این میان نکته ی بسیار مهم، این جاست که هیچ کدام از این دو بخش به تنهایی موثر واقع نخواهد گردید.
احتمالا برای شما خیلی جالب خواهد بود اگر بدانید که شتجربه ما در موارد مختلف کار با سئوکاران این بوده که به صورت عجیبی حدود نیمی از سئوکاران فقط و فقط به سئو خارجی بسنده می کنند! یعنی ابتدا سفارش را گرفته و بلافاصله برای وب سایت مذکور سفارش بک لینک می دهند. ما افراد بسیاری را بدین صورت مشاهده نموده ایم و این پدیده خود از اهمیت فوق العاده سئو خارجی در سئو و بهینه سازی حکایت دارد.
فروش بک لینک چیست و چه قدر تاثیر دارد؟
تعریف بک لینک: اگر بخواهیم به شکل ساده تعریف کنیم، به طور کلی هر لینکی که از یک سایت به یک سایت دیگر داده می شوند ، بک لینک نام دارد. مثال رایجی که بسیاری در مورد بک لینک ها این است که در واقع، اگر سئو را به یک صفحه شطرنج تشبیه کنیم، بک لینک ها همانند مهره ها خواهند بود. (یعنی بخش اصلی سئو، همان بک لینک ها هستند!) در حدی که بسیاری از سئوکاران حرفه ای بر این باور هستند که سئو بدون بک لینک قوی هیچ است! (نکته: همان گونه که در تعریف بالا گفتیم بک لینک، باید از یک سایت به سایتی دیگر منتهی شود. یعنی لینک های داخلی یک سایت، بک لینک به حساب نیامده و به آن ها لینک داخلی یا internal links گفته می شود که البته این لینک ها نیز به گونه قابل توجهی برای سئو سایت مفید هستند.)
نکته مهم: بر اساس تعریف بالا، بک لینک ها و یا لینک هایی که به سایت شما از سایت های دیگر داده می شوند، در حوزه سئو خارجی (Off-Page SEO) قرار می گیرند.
خرید بک لینک قوی تر است یا خرید رپورتاژ دائمی؟ به عبارتی کدام یک از این دو مورد تاثیر بهتری در سئو سایت ما دارند؟
افرادی که می خواهند برای ارتقاء رتبه خود در گوگل اقدام نمایند، در اولین گام، این سوال را مطرح می کنند که با توجه به این که در سایت شما هم خرید بکلینک و هم خرید رپورتاژ قوی ارائه می گردد، کدام مورد بهتر است؟ (به همین جهت این سوال را آوردیم.) در حقیقت پاسخ این سوال کاملا بستگی به وب سایت شما و شرایط آن (مثل عمر، پنالتی شدن و …) دارد! تجربه نشان داده است که بک لینک به نسبت سریع تر (FAST) اثر کرده و وب سایت شما را در نتایج گوگل راحت تر ارتقاء می دهد. به گونه ای که شما پس از خرید بک لینک و رپورتاژ ها بعد از دو ماه قطعا تغییرات محسوسی را مشاهده خواهید نمود. (به طور مثال در بک لینک های خود ما در مورد سایتی در تاریخ 15 دی 96 خریده شد و تا 28 بهمن تغییر محسوسی احساس نشد. در روز 29 بهمن وب سایت از رتبه 18 به رتبه 3 تغییر پیدا کرد!!! یعنی از اخر صفحه دوم به صورت دفعه ای به رتبه سوم صفحه یک رسید!)
از سوی دیگر، تجربیات مختلف ما و دیگران حاکی از آن است که اثر خرید رپورتاژ دائمی نسبت به بکلینک بسیار آرامتر بوده اما در عین حال ایمن تر و یا سالم تر است.(SAFE) گفتنی است که معمولا رپورتاژ را کسانی بیشتر استفاده می کنند که می خواهند از پنالتی های گوگل کاملا در امان بوده و یا در گذشته بک لینک های نامناسب خریداری نموده اند و می خواهید با لینک سازی اصولی درون محتوایی (in-content) این اثر را از میان ببرند.. یعنی اگر در دسته کسانی هستید که قبلا بک لینک های مضر خریداری کرده اند و یا با خرید بک لینک و رپورتاژ ضعیف، اعتبار وب سایت شما نزد گوگل از بین رفته است، می توانید به کمک پلان رپورتاژ ما به مرور اعتماد گوگل را جلب نموده و وب سایت خود را دوباره به صدر نتایج بازگردانید. با این حال اثر رپورتاژ همان گونه که گفتیم به نسبت کندتر و با سرعت کمتری بوده و در بسیاری از موارد، اثرات اصلی آن را بعد از سه ماه مشاهده کرده ایم. رپورتاژ همچنین به علت دائمی بودن محبوبیت شما را نزد گوگل افزایش خواهد داد و وب سایت شما را مورد اعتماد تر می سازد. (رپورتاژ چیست ؟)
در مجموعدبا این تفاسیر در مورد رپرتاژ ها می توان گفت که چون بکلینک مورد نظر شما در دل محتوایی مرتبط با موضوع کاریتان قرار می گیرد، می توان گفت که لینک سازی در این حالت کاملا طبیعی است. به همین دلیل می توان گفت که احتمال تاثیر منفی آن به کلی منتفی است. به همین دلیل افراد و یا شرکت هایی که الگوی «آهسته و پیوسته» برای سایت خود پیش گرفته اند، سفارش رپورتاژ را نسبت به سفارش بک لینک یا همان خرید بکلینک ترجیح می دهند.
خرید بک لینک
بک لینک
فروش بک لینک
سون بک لینک
خرید بک لینک و رپورتاژ قوی ارزان دائمی/فروش بکلینک با کیفیت برای سایت معتبر حرفه ای موثر
خرید بکلینک بک لینک و رپورتاژ قوی ارزان دائمی فروش با کیفیت برای سایت معتبر های چیست حرفه ای طبیعی موثر دریافت از سون بک لینک 7backlink
حتما می دانید که سئو (SEO مخفف Search Engine Optimization) یا به فارسی همان بهینه سازی سایت در مجموع از دو بخش سئو داخلی(On-Page SEO) و سئو خارجی(Off-Page SEO) تشکیل گردیده است. همانطور که از نام این دو بخش پیدا است، سئو داخلی به مجموعه فعالیت هایی که در داخل سایت برای بهینه سازی وب سایت انجام می شود گفته شده و در مقابل سئو خارجی به مجموعه مواردی که در خارج سایت صورت می پذیرد اطلاق می گردد. به عنوان مثال، اصلاح ساختار لینک های داخلی ها و URL ها در داخل سایت، در محدوده سئو داخلی به حساب می آید. این در حالی است که در مقابل، خرید بک لینک معتبر برای وب سایت شما، در قلمرو سئو خارجی محسوب می گردد. توجه به این نکته بسیار ضروری است که برای انجام خدمات سئو برای یک وب سایت به بهترین نحو ممکن، لازم است که به هر دو مورد به صورت توام توجهی ویژه صورت پذیرد. اما در این میان نکته ی بسیار مهم، این جاست که هیچ کدام از این دو بخش به تنهایی موثر واقع نخواهد گردید.
احتمالا برای شما خیلی جالب خواهد بود اگر بدانید که شتجربه ما در موارد مختلف کار با سئوکاران این بوده که به صورت عجیبی حدود نیمی از سئوکاران فقط و فقط به سئو خارجی بسنده می کنند! یعنی ابتدا سفارش را گرفته و بلافاصله برای وب سایت مذکور سفارش بک لینک می دهند. ما افراد بسیاری را بدین صورت مشاهده نموده ایم و این پدیده خود از اهمیت فوق العاده سئو خارجی در سئو و بهینه سازی حکایت دارد.
فروش بک لینک چیست و چه قدر تاثیر دارد؟
تعریف بک لینک: اگر بخواهیم به شکل ساده تعریف کنیم، به طور کلی هر لینکی که از یک سایت به یک سایت دیگر داده می شوند ، بک لینک نام دارد. مثال رایجی که بسیاری در مورد بک لینک ها این است که در واقع، اگر سئو را به یک صفحه شطرنج تشبیه کنیم، بک لینک ها همانند مهره ها خواهند بود. (یعنی بخش اصلی سئو، همان بک لینک ها هستند!) در حدی که بسیاری از سئوکاران حرفه ای بر این باور هستند که سئو بدون بک لینک قوی هیچ است! (نکته: همان گونه که در تعریف بالا گفتیم بک لینک، باید از یک سایت به سایتی دیگر منتهی شود. یعنی لینک های داخلی یک سایت، بک لینک به حساب نیامده و به آن ها لینک داخلی یا internal links گفته می شود که البته این لینک ها نیز به گونه قابل توجهی برای سئو سایت مفید هستند.)
نکته مهم: بر اساس تعریف بالا، بک لینک ها و یا لینک هایی که به سایت شما از سایت های دیگر داده می شوند، در حوزه سئو خارجی (Off-Page SEO) قرار می گیرند.
خرید بک لینک قوی تر است یا خرید رپورتاژ دائمی؟ به عبارتی کدام یک از این دو مورد تاثیر بهتری در سئو سایت ما دارند؟
افرادی که می خواهند برای ارتقاء رتبه خود در گوگل اقدام نمایند، در اولین گام، این سوال را مطرح می کنند که با توجه به این که در سایت شما هم خرید بکلینک و هم خرید رپورتاژ قوی ارائه می گردد، کدام مورد بهتر است؟ (به همین جهت این سوال را آوردیم.) در حقیقت پاسخ این سوال کاملا بستگی به وب سایت شما و شرایط آن (مثل عمر، پنالتی شدن و …) دارد! تجربه نشان داده است که بک لینک به نسبت سریع تر (FAST) اثر کرده و وب سایت شما را در نتایج گوگل راحت تر ارتقاء می دهد. به گونه ای که شما پس از خرید بک لینک و رپورتاژ ها بعد از دو ماه قطعا تغییرات محسوسی را مشاهده خواهید نمود. (به طور مثال در بک لینک های خود ما در مورد سایتی در تاریخ 15 دی 96 خریده شد و تا 28 بهمن تغییر محسوسی احساس نشد. در روز 29 بهمن وب سایت از رتبه 18 به رتبه 3 تغییر پیدا کرد!!! یعنی از اخر صفحه دوم به صورت دفعه ای به رتبه سوم صفحه یک رسید!)
از سوی دیگر، تجربیات مختلف ما و دیگران حاکی از آن است که اثر خرید رپورتاژ دائمی نسبت به بکلینک بسیار آرامتر بوده اما در عین حال ایمن تر و یا سالم تر است.(SAFE) گفتنی است که معمولا رپورتاژ را کسانی بیشتر استفاده می کنند که می خواهند از پنالتی های گوگل کاملا در امان بوده و یا در گذشته بک لینک های نامناسب خریداری نموده اند و می خواهید با لینک سازی اصولی درون محتوایی (in-content) این اثر را از میان ببرند.. یعنی اگر در دسته کسانی هستید که قبلا بک لینک های مضر خریداری کرده اند و یا با خرید بک لینک و رپورتاژ ضعیف، اعتبار وب سایت شما نزد گوگل از بین رفته است، می توانید به کمک پلان رپورتاژ ما به مرور اعتماد گوگل را جلب نموده و وب سایت خود را دوباره به صدر نتایج بازگردانید. با این حال اثر رپورتاژ همان گونه که گفتیم به نسبت کندتر و با سرعت کمتری بوده و در بسیاری از موارد، اثرات اصلی آن را بعد از سه ماه مشاهده کرده ایم. رپورتاژ همچنین به علت دائمی بودن محبوبیت شما را نزد گوگل افزایش خواهد داد و وب سایت شما را مورد اعتماد تر می سازد. (رپورتاژ چیست ؟)
در مجموعدبا این تفاسیر در مورد رپرتاژ ها می توان گفت که چون بکلینک مورد نظر شما در دل محتوایی مرتبط با موضوع کاریتان قرار می گیرد، می توان گفت که لینک سازی در این حالت کاملا طبیعی است. به همین دلیل می توان گفت که احتمال تاثیر منفی آن به کلی منتفی است. به همین دلیل افراد و یا شرکت هایی که الگوی «آهسته و پیوسته» برای سایت خود پیش گرفته اند، سفارش رپورتاژ را نسبت به سفارش بک لینک یا همان خرید بکلینک ترجیح می دهند.