1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
 40
 41
 42
 43
 44
 45
 46
 47
 48
 49
 50
 51
 52
 53
 54
 55
 56
 57
 58
 59
 60
 61
 62
 63
 64
 65
 66
 67
 68
 69
 70
 71
 72
 73
 74
 75
 76
 77
 78
 79
 80
 81
 82
 83
 84
 85
 86
 87
 88
 89
 90
 91
 92
 93
 94
 95
 96
 97
 98
 99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
#include <bits/stdc++.h>

using namespace std;

using ll = long long;
using ld = long double;
using uint = unsigned int;
using ull = unsigned long long;
template<typename T>
using pair2 = pair<T, T>;
using pii = pair<int, int>;
using pli = pair<ll, int>;
using pll = pair<ll, ll>;

#define pb push_back
#define pf push_front
#define mp make_pair
#define all(x) (x).begin(),(x).end()
#define fi first
#define se second
#define endl "\n"
#define in(x) cin >> x
#define in_ll(x) ll x; in(x)
#define in_i(x) int x; in(x)
#define in_str(x) string x; in(x)

//https://codeforces.com/blog/entry/62393
struct custom_hash {
    static uint64_t splitmix64(uint64_t x) {
        // http://xorshift.di.unimi.it/splitmix64.c
        x += 0x9e3779b97f4a7c15;
        x = (x ^ (x >> 30)) * 0xbf58476d1ce4e5b9;
        x = (x ^ (x >> 27)) * 0x94d049bb133111eb;
        return x ^ (x >> 31);
    }

    size_t operator()(uint64_t x) const {
        static const uint64_t FIXED_RANDOM = chrono::steady_clock::now().time_since_epoch().count();
        return splitmix64(x + FIXED_RANDOM);
    }
};

bool inRange(int a, int l, int r) {
    return a >= l && a <= r;
}

//1 - dodanie elementu zwiększy liczbę obszarów
//-1 - dodanie elementu zmniejszy liczbę obszarów o 1
//-2 - dodanie elementu zmniejszy liczbę obszarów o 2
//0 - nie zmieni liczby obszarów
int condition(int x, int y, vector<vector<int>> &vec, int l, int r) {
    //Jeżeli żaden z sąsiadów nie jest oznaczony, zwracamy 1.
    if (!inRange(vec[y][(x + 1) % vec[0].size()], l, r) && !inRange(vec[y][(x == 0 ? vec[0].size() - 1 : x - 1)], l, r)
            && !inRange(vec[!y][x], l, r)) {
        return 1;
    }

    //Kolejny przypadek, jeżeli w drugim rzędzie oraz
    //po prawej jest kwadraty oznaczony i tam w drugim rzędzie nie ma
    //lub po lewej jest kwadrat oznaczony i tam w drugim rzędzie nie ma,
    //zwracamy -1 lub -2. (-2 jeśli po prawej i lewej został warunek spełniony)
    if (inRange(vec[!y][x], l, r)) {
        int ret = 0;
        if (inRange(vec[y][(x + 1) % vec[0].size()], l, r) && !inRange(vec[!y][(x + 1) % vec[0].size()], l, r)) {
            ret--;
        }

        if (inRange(vec[y][(x == 0 ? vec[0].size() - 1 : x - 1)], l, r) && !inRange(vec[!y][(x == 0 ? vec[0].size() - 1 : x - 1)], l, r)) {
            ret--;
        }

        return ret;
    }

    //W przeciwnym wypadku jeżeli po lewej i prawej są kwadraty oznaczone oraz
    //w drugim rzędzie w tej samej kolumnie jest pusto lub w jednym z miejsc po lewej lub prawej od tamtego pustego jest pusto,
    //zwracamy -1.
    if (inRange(vec[y][(x + 1) % vec[0].size()], l, r) && inRange(vec[y][(x == 0 ? vec[0].size() - 1 : x - 1)], l, r)) {
        for (int i = -1; i <= 1; i++) {
            if (!inRange(vec[!y][(x + i) % vec[0].size()], l, r)) {
                return -1;
            }
        }
    }

    //W ostatnim przypadku zwracamy 0.
    return 0;
}

int propagate(int x, int y, vector<vector<int>> &vec, vector<vector<bool>> &swapped, int l, int r) {
    vector<pii> v = {
        mp((x + 1) % vec[0].size(), y),
        mp(x == 0 ? vec[0].size() - 1 : x - 1, y),
        mp(x, !y)
    };

    swapped[y][x] = true;

    int a = 0;
    for (pii p : v) {
        if (!swapped[p.second][p.first] && inRange(vec[p.second][p.first], l, r)) {
            a++;
            propagate(p.first, p.second, vec, swapped, l, r);
        }
    }
    
    return a;
}

int neighbourSwap(int x, int y, vector<vector<int>> &vec, vector<vector<bool>> &swapped, int l, int r) {
    vector<pii> v = {
        mp((x + 1) % vec[0].size(), y),
        mp(x == 0 ? vec[0].size() - 1 : x - 1, y),
        mp(x, !y)
    };

    for (pii p : v) {
        if (swapped[p.second][p.first]) {
            return -propagate(x, y, vec, swapped, l, r) - 1;
        }
    }

    if (x == vec[0].size() - 1 && inRange(vec[y][0], l, r)) {
        return -propagate(x, y, vec, swapped, l, r);
    } else if (x == 0 && inRange(vec[y][vec[0].size() - 1], l, r)) {
        return -propagate(x, y, vec, swapped, l, r);
    }

    return 0;
}

int main() {
    ios_base::sync_with_stdio(false);
    cin.tie(0);

    in_i(size);
    in_i(interest);

    vector<vector<int>> vec(2);
    vector<pii> loc(size * 2);
    for (int i = 0; i < size; i++) {
        in_i(a);
        loc[a - 1] = mp(i, 0);
        vec[0].pb(a - 1);
    }

    for (int i = 0; i < size; i++) {
        in_i(b);
        loc[b - 1] = mp(i, 1);
        vec[1].pb(b - 1);
    }

    vector<int> solutions(size * 2 + 1);
    for (int l = 0; l < 2*size; l++) {
        int zones = 0;
        vector<vector<bool>> swapped(2, vector<bool>(size));
        for (int r = l; r < 2*size; r++) {
            pii p = loc[r];
            int a = neighbourSwap(p.first, p.second, vec, swapped, l , r);
            if (a != 0) {
                zones += a + 1;
            } else {
                zones += condition(p.first, p.second, vec, l, r);
            }
            if (zones < 0) {
                cout << "COŚ POSZŁO NIE TAK!" << endl;
            } else {
                solutions[zones]++;
            }
        }
    }

    for (int i = 0; i < interest; i++) {
        cout << solutions[i + 1] << " ";
    }
    cout << endl;
}