1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
 40
 41
 42
 43
 44
 45
 46
 47
 48
 49
 50
 51
 52
 53
 54
 55
 56
 57
 58
 59
 60
 61
 62
 63
 64
 65
 66
 67
 68
 69
 70
 71
 72
 73
 74
 75
 76
 77
 78
 79
 80
 81
 82
 83
 84
 85
 86
 87
 88
 89
 90
 91
 92
 93
 94
 95
 96
 97
 98
 99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
#include <ios>
#include <vector>
#include <cstring>
#define SPL 447
#define Z 100000
using namespace std;
struct akt{
    int p,k,v; // pocz,kon,val
};
int a,b,c,d,e,f,l,k,p,p2,k2,w,n,m,N;
long long wyn[12];
short ile[SPL+1][200001];
int shift[SPL+1],val[200001],glshift;
int wej[200001][2],ash[200002],sp[200002];
vector <akt> av[200002]; // akt vector
void mka(int la, int lb){
    p=min(wej[la][0], wej[la][1]);
    k=max(wej[la][0], wej[la][1]);
    p2=min(wej[lb][0], wej[lb][1]);
    k2=max(wej[lb][0], wej[lb][1]);
    if (p2>k){ // la przed lb la)
        // kolumna la off, lb nie
        av[k+1].push_back({p2, N, +1});
        av[p2].push_back({p2, k2-1, -1});
        // szachownica dowolna
        if ((k==wej[la][0]&&p2==wej[lb][1])||(k==wej[la][1]&&p2==wej[lb][0])){
            av[p+1].push_back({p2, k2-1, 1});
            av[k+1].push_back({p2, k2-1, -1}); // moze merge z powyzsym?
        } // inaczej sie nie da...
        return;
    }
    if (p>k2){ // lb przed la b)
        // kolumna la off, lb nie
        av[1].push_back({p2, p-1, +1});
        av[p2+1].push_back({p2+1, k2-1, -1});
        av[k2+1].push_back({k2+1, p-1, -1});
        // szachownica dowolna
        if ((p==wej[la][0]&&k2==wej[lb][1])||(p==wej[la][1]&&k2==wej[lb][0])){
            av[p2+1].push_back({p, k-1, +1});
            av[k2+1].push_back({p, k-1, -1}); // moze merge z powyzsym?
        } // inaczej sie nie da...
        return;
    }
    if (p2>p&&k2<k){ // zawieranie lb w la c)
        // kolumna la off, lb nie
        av[p+1].push_back({p2, k-1, +1});
        av[p2+1].push_back({p2+1, k2-1, -1});
        av[k2+1].push_back({k2+1, k-1, -1});
        // szachownica dowolna
        if ((p==wej[la][0]&&p2==wej[lb][1])||(p==wej[la][1]&&p2==wej[lb][0])){
            // miedzy p
            av[1].push_back({p2, k2-1, +1});
            av[p+1].push_back({p2, k2-1, -1});
            // miedzy k
            av[p2+1].push_back({k2, N, +1});
            av[k2+1].push_back({k2, N, -1});
        } // inaczej sie nie da...
        return;
    }
    if (p>p2&&k<k2){ // zawieranie la w lb d)
        // kolumna la off, lb nie
        av[p2+1].push_back({k, k2-1, +1});
        av[p+1].push_back({k, k2-1, -1});
        // szachownica dowolna
        if ((p==wej[la][0]&&p2==wej[lb][1])||(p==wej[la][1]&&p2==wej[lb][0])){
            // miedzy p (??)
            av[1].push_back({p, k-1, +1});
            av[p2+1].push_back({p, k-1, -1});
            // miedzy k (??)
            av[p+1].push_back({k, N, +1});
            av[k+1].push_back({k, N, -1});
        } // inaczej sie nie da...
        return;
    }
    if (p2>p&&k<k2){ // przecinanie e)
        // kolumna la off, lb nie
        av[p+1].push_back({p2, k-1, +1});
        av[p2+1].push_back({p2+1, k-1, -1});
        av[p+1].push_back({k2, k-1, +1});
        av[k2+1].push_back({k2+1, k-1, -1});
        // szachownica p-p2 i k-k2
        if ((p==wej[la][0]&&p2==wej[lb][1])||(p==wej[la][1]&&p2==wej[lb][0])){
            // miedzy p
            av[1].push_back({p2, k-1, +1});
            av[p+1].push_back({p2, k-1, -1});
            // miedzy k
            av[p2+1].push_back({k2, N, +1});
            av[k+1].push_back({k2, N, -1});
        }
        // szachownica miedzy p2 la k1
        if ((k==wej[la][0]&&p2==wej[lb][1])||(k==wej[la][1]&&p2==wej[lb][0])){
            av[p+1].push_back({k, k2-1, +1});
            av[p2+1].push_back({k, k2-1, -1});
        }
        return;
    }
    if (p2<p&&k>k2){ // przecinanie f)
        // kolumna la off, lb nie
        av[1].push_back({p2, p-1, +1});
        av[p2+1].push_back({p2+1, p-1, -1});
        av[p+1].push_back({k2, k-1, +1});
        av[k2+1].push_back({k2+1, k-1, -1});
        // av ...
        // szachownica p-p2 i k-k2
        if ((p==wej[la][0]&&p2==wej[lb][1])||(p==wej[la][1]&&p2==wej[lb][0])){
            // miedzy p (??)
            av[1].push_back({p, k2-1, +1});
            av[p2+1].push_back({p, k2-1, -1});
            // miedzy k (??)
            av[p+1].push_back({k, N, +1});
            av[k2+1].push_back({k, N, -1});
        }
        // szachownica miedzy p2 la k1
        if ((p==wej[la][0]&&k2==wej[lb][1])||(p==wej[la][1]&&k2==wej[lb][0])){
            av[p2+1].push_back({k2, k-1, +1});
            av[p+1].push_back({k2, k-1, -1});
        }
        return;
    }
}
int main(){
    scanf("%d%d", &n, &m); N=n<<1;
    for (b=0; b<2; ++b)
        for (a=1; a<=n; ++a)
            scanf("%d", &wej[a][b]);
    for (a=1; a<n; ++a)
        mka(a, a+1);
    mka(n, 1);
    
    for (a=1; a<=N; ++a){
        sp[a]=a/SPL;
        ++ile[sp[a]][Z];
    }
    for (a=1; a<=N; ++a){/*
        for (b=0; b<(int)av[a].size(); ++b){
            p=av[a][b].p;
            k=av[a][b].k;
            l=av[a][b].v;
            if (sp[p]==sp[k]){
                for (; p<=k; ++p){
                    --ile[sp[p]][Z+val[p]];
                    val[p]+=l;
                    ++ile[sp[p]][Z+val[p]];
                }
                continue;
            }
            for (; sp[p]<=sp[p-1]; ++p){
                    --ile[sp[p]][Z+val[p]];
                    val[p]+=l;
                    ++ile[sp[p]][Z+val[p]];
                }
            // teraz p jest na poczatku przedzialu
            for (; sp[k]>=sp[k+1]; --k){
                    --ile[sp[k]][Z+val[k]];
                    val[k]+=l;
                    ++ile[sp[k]][Z+val[k]];
                }
            // teraz k jest na poczatku przedzialu
            p=sp[p]; k=sp[k];
            for (; p<=k; ++p)
                shift[p]+=l;
        }
        for (b=sp[a]; b<=sp[N]; ++b) // SHIFT na pref????!!!!
            for (c=0; c<=m; ++c) // -funroll-loops!!!!!
                wyn[c]+=ile[b][Z+c-shift[b]];*/
        for (b=0; b<(int)av[a].size(); ++b)
            for (p=av[a][b].p; p<=av[a][b].k; ++p)
                val[b]+=av[a][b].v;
        for (b=a; b<=N; ++b)
            if (val[b]<=m&&val[b]>=0)
                ++wyn[val[b]];
        --ile[sp[a]][Z+val[a]];
    }
    for (a=1; a<=m; ++a)
        printf("%lld ", wyn[a]+(a==1 ? wyn[0] : 0));
}