Jedynki [B] (jed): Treść zadania - nawiasy pojedyncze

Publiczne ogłoszenie

Ponieważ pojawia się wiele pytań, uniwersalnymi zasadami są: - Nie należy zakładać niczego, co nie jest powiedziane w zadaniu. - Jeśli coś jest powiedziane w zadaniu, to należy to uznawać za obowiązujące. Za poprawne ciągi jedynkowe uznajemy tylko takie ciągi, które mogą powstać przy użyciu jedynie operacji podanych w zadaniu (na poprawnych ciągach). Każdy ciąg skonstruowany przy pomocy dozwolonych operacji jest poprawny. Tylko takie i wszystkie takie odpowiedzi będą akceptowane (gdy spełnią inne warunki zadania). W szczególności ciągi `(1)`, `((1))`, `11`, `((1+1))` nie są poprawne, bo nie da się ich uzyskać samymi operacjami opisanymi w treści. To, że są zrozumiałe niczego nie zmienia. Natomiast ciąg `1+(1+1)` jest poprawny, choć nawias nie wpływa na wynik działania. W zadaniu liczą się wszystkie znaki. Na przykład nie można używać innego rodzaju nawiasów. Ogólnie: należy się ściśle stosować do treści zadania.

> Ponieważ pojawia się wiele pytań, uniwersalnymi zasadami są: > - Nie należy zakładać niczego, co nie jest powiedziane w zadaniu. > - Jeśli coś jest powiedziane w zadaniu, to należy to uznawać za obowiązujące. > > Za poprawne ciągi jedynkowe uznajemy tylko takie ciągi, które mogą powstać przy użyciu jedynie operacji podanych w zadaniu (na poprawnych ciągach). > Każdy ciąg skonstruowany przy pomocy dozwolonych operacji jest poprawny. > Tylko takie i wszystkie takie odpowiedzi będą akceptowane (gdy spełnią inne warunki zadania). > > W szczególności ciągi `(1)`, `((1))`, `11`, `((1+1))` nie są poprawne, bo nie da się ich uzyskać samymi operacjami opisanymi w treści. To, że są zrozumiałe niczego nie zmienia. Natomiast ciąg `1+(1+1)` jest poprawny, choć nawias nie wpływa na wynik działania. > > W zadaniu liczą się wszystkie znaki. Na przykład nie można używać innego rodzaju nawiasów. > Ogólnie: należy się ściśle stosować do treści zadania.