1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
 40
 41
 42
 43
 44
 45
 46
 47
 48
 49
 50
 51
 52
 53
 54
 55
 56
 57
 58
 59
 60
 61
 62
 63
 64
 65
 66
 67
 68
 69
 70
 71
 72
 73
 74
 75
 76
 77
 78
 79
 80
 81
 82
 83
 84
 85
 86
 87
 88
 89
 90
 91
 92
 93
 94
 95
 96
 97
 98
 99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
#include <iostream>
#include <queue>
#include <vector>

using namespace std;

struct element{
	int numerTalii;
	int iloscTaliiZKtorymiPrzegrywa;
	
	element(int numerTalii, int iloscTaliiZKtorymiPrzegrywa){
		this->numerTalii = numerTalii;
		this->iloscTaliiZKtorymiPrzegrywa = iloscTaliiZKtorymiPrzegrywa;
	}
};

int n,m;
int* bajtkaTaliaPrzegrywa;
int* bitkaTaliaPrzegrywa;
vector<int>* biciaBajtka;
vector<int>* biciaBitka;

void zerujTablice(){
	for(int i = 1; i <= n; ++i){
		bajtkaTaliaPrzegrywa[i] = 0;
		bitkaTaliaPrzegrywa[i] = 0;
	}
}

struct Less
{
  bool operator()(const element& a, const element& b) const
  {
    return a.iloscTaliiZKtorymiPrzegrywa > b.iloscTaliiZKtorymiPrzegrywa;
  }
};


void loadData(){
	cin >> n >> m;
	bajtkaTaliaPrzegrywa = new int[n+1];
	bitkaTaliaPrzegrywa = new int[n+1];
	biciaBitka = new vector<int>[n+1];
	biciaBajtka = new vector<int>[n+1];
	zerujTablice();
	
	int talia1, talia2;
	char znak;
	for(int i = 1; i <= m; ++i){
		cin >> talia1 >> znak >> talia2;
		if(znak == '>'){
			bitkaTaliaPrzegrywa[talia2]++;
			biciaBajtka[talia1].push_back(talia2);
		}
		else{
			bajtkaTaliaPrzegrywa[talia1]++;
			biciaBitka[talia2].push_back(talia1);
		}
	}
}
priority_queue<element, vector<element>, Less> rozgrywkaBajtka;
priority_queue<element, vector<element>, Less> rozgrywkaBitka;

void clear(){
	delete[] bajtkaTaliaPrzegrywa;
	delete[] bitkaTaliaPrzegrywa;
	delete[] biciaBajtka;
	delete[] biciaBitka;
	while(!rozgrywkaBajtka.empty()){
		rozgrywkaBajtka.pop();
	}
	
	while(!rozgrywkaBitka.empty()){
		rozgrywkaBitka.pop();
	}
}




string getRes(){
	string res;
	for(int i = 1; i <= n; ++i){
		//cout<<"karta "<<i<<" u bajtka przegrywa z: "<<bajtkaTaliaPrzegrywa[i]<<endl;
		//cout<<"karta "<<i<<" u bitka przegrywa z: "<<bitkaTaliaPrzegrywa[i]<<endl;
		element elBajtka(i, bajtkaTaliaPrzegrywa[i]);	
		rozgrywkaBajtka.push(elBajtka);
		
		element elBitka(i, bitkaTaliaPrzegrywa[i]);	
		rozgrywkaBitka.push(elBitka);
	}
	
	while(rozgrywkaBajtka.size() != 1){
	//	cout<<rozgrywkaBitka.top().numerTalii<<" "<<rozgrywkaBitka.top().iloscTaliiZKtorymiPrzegrywa<<endl;
		rozgrywkaBitka.pop();
		rozgrywkaBajtka.pop();
	}
	int bajtkaOstatnia = rozgrywkaBajtka.top().numerTalii;
	int bitkaOstatnia = rozgrywkaBitka.top().numerTalii;
	bool bitekWygrywa = false;
	bool bajtekWygrywa = false;
	//cout<<"zostalaBajtkowi "<<bajtkaOstatnia<<" zostala Bitkowi "<<bitkaOstatnia<<endl;
	/*
	for(int i = 1; i <= n; ++i){
		cout<<i<<" ";
		for(int el : biciaBitka[i]){
			cout<<el<<" ";
		}
	}
	*/
	for(int el : biciaBajtka[bajtkaOstatnia]){
		if(el == bitkaOstatnia){
			bajtekWygrywa = true;
		}
	}

	for(int el : biciaBitka[bitkaOstatnia]){
		if(el == bajtkaOstatnia){
			bitekWygrywa = true;
		}
	}
	
	if((bajtekWygrywa == true && bitekWygrywa == true) || (bajtekWygrywa == false && bitekWygrywa == false) ){
		res = "REMIS";
	}
	else if(bajtekWygrywa){
		res = "WYGRANA";
	}
	else{
		res = "PRZEGRANA";
	}
	
	return res;
};

int main(){
	ios_base::sync_with_stdio(false);
	int z;
	cin >> z;
	while(z--){
		loadData();
		cout<< getRes()<<endl;
		clear();
	}
	return 0;
}