1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
 40
 41
 42
 43
 44
 45
 46
 47
 48
 49
 50
 51
 52
 53
 54
 55
 56
 57
 58
 59
 60
 61
 62
 63
 64
 65
 66
 67
 68
 69
 70
 71
 72
 73
 74
 75
 76
 77
 78
 79
 80
 81
 82
 83
 84
 85
 86
 87
 88
 89
 90
 91
 92
 93
 94
 95
 96
 97
 98
 99
100
101
102
103
104
105
#include <iostream>
#include <algorithm>
#include <vector>
#include <string>
#include <map>
#include <set>
#include <queue>
#include <stack>
#include <cmath>
#include <cassert>
#include <cstring>
#include <bitset>
#include <sstream>
//#include <bits/stdc++.h>
#include <ext/numeric>
using namespace std ;
using namespace __gnu_cxx ;
typedef long long LL ;
typedef pair<int,int> PII ;
typedef vector<int> VI ;
const int INF = 1e9+100 ;
const LL INFLL = (LL)INF*INF ;
#define REP(i,n) for(int i=0;i<(n);++i)
#define ALL(c) c.begin(),c.end()
#define FOREACH(i,c) for(auto i=(c).begin();i!=(c).end();++i)
#define CLEAR(t) memset(t,0,sizeof(t))
#define PB push_back
#define MP make_pair
#define FI first
#define SE second

template<class T1,class T2> ostream& operator<<(ostream &s, const pair<T1,T2> &x) { return s << "(" << x.FI << "," << x.SE << ")" ;}
template<class T>           ostream& operator<<(ostream &s, const vector<T>   &t) { FOREACH(it, t) s << *it << " " ; return s ; }
template<class T>           ostream& operator<<(ostream &s, const set<T>      &t) { FOREACH(it, t) s << *it << " " ; return s ; }
template<class T1,class T2> ostream& operator<<(ostream &s, const map<T1, T2> &t) { FOREACH(it, t) s << *it << " " ; return s ; }

template<class T1, class T2> T1 conv(const T2 &x) {
	stringstream sss ; sss << x ; T1 y ; sss >> y ; return y ;
}

template<class T> void _debug(bool printName, const char* s, const T &x) { if(printName) cerr << s << "=" ; cerr << x << endl ; }
void _debug(bool, const char* s, const char*) {
	for(;*s;s++) if(*s!='"') { cerr << *s ; } cerr << endl ;
}
template<class T, class... R> void _debug(bool printName, const char* s, const T &x, R... y) {
	bool o=0, str=(*s=='"') ;
	for(; o || *s!=',' ; s++) if(*s=='"') o=!o ; else if(printName||str) cerr<<*s ;
	for(s++;*s && *s==' '; s++) ;
	if(!str) { if(printName) cerr << "=" ; cerr << x ; if(*s!='"' && printName) cerr << "," ; } cerr << " " ;
	_debug(printName, s, y...) ;
}

template<class T>             void _coord(const T &x)         { cerr << "[" << x << "]" ;             }
template<class T, class... R> void _coord(const T &x, R... y) { cerr << "[" << x << "]" ; _coord(y...) ; }

template<class T, class I>             void _val(T &t, const I &i)         { cerr << t[i] ; }
template<class T, class I, class... J> void _val(T &t, const I &i, J... j) { _val(t[i], j...) ; }

#ifndef LOCAL
	#define CERR(...)
	#define DEBUG(...)
	#define DARRAY(...)
#else
	#define CERR(...)     if(DFLAG) _debug(0, #__VA_ARGS__, __VA_ARGS__)
	#define DEBUG(...)    if(DFLAG) _debug(1, #__VA_ARGS__, __VA_ARGS__)	
	#define DARRAY(t,...) if(DFLAG) { cerr << #t ; _coord(__VA_ARGS__) ; cerr << " = " ; _val(t,__VA_ARGS__) ; cerr << endl ; }
	#define DFLAG 1
#endif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Wlasciwy kod zaczyna sie tutaj

// Czesto deklaruje globalne tablice o rozmiarze potrzebnym dla maksymalnego
// testu ze specyfikacji z tresci zadania. Powody:
// - juz na tescie probnym wiem czy mieszcze sie w podanym limicie pamieci
//   (bo zarezerwowalem maksimum tego co potrzebuje)
// - statyczna alokacja pamieci jest odrobine szybsza niz przez 'new'
// - tak jest po prostu wygodnie
// UWAGA: to ogolnie zla praktyka programistyczna! Nie robic tak w projektach
// w pracy/na studiach.
const int MAXN = (1<<20)+100 ;
int a[MAXN] ;

int main()
{
	// Wylaczenie synchronizacji strumieni (cin/cout) z stdio (scanf/printf).
	// Nie musisz rozumiec co to dokladnie znaczy ; w praktyce bez tej linijki
	// STRUMIENIE SĄ WOLNE i program dla duzych danych moze nie miescic sie w
	// limicie czasowym juz na samym ich wczytaniu (!). Z ta linijka strumienie
	// są tak samo szybkie jak stdio. Obowiazkowe.
	ios_base::sync_with_stdio(0) ;
	
	int n, t ;
	cin >> n >> t ;
	int l = 1<<n ;
	
	// REP(...) to pomocnicze makro zdefiniowane wyzej. Taka sztuczka zeby kod
	// sie szybciej pisalo. Na razie nie polecam.
	//   'REP(i, l)'  zostanie przez preprocesor zamienione na:
	//   'for(int i=0 ; i<l ; ++i)'
	REP(i, l) cin >> a[i] ;
	if(t%2) reverse(a, a+l) ;
	REP(i, l) cout << a[i] << " " ;
}