1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
 40
 41
 42
 43
 44
 45
 46
 47
 48
 49
 50
 51
 52
 53
 54
 55
 56
 57
 58
 59
 60
 61
 62
 63
 64
 65
 66
 67
 68
 69
 70
 71
 72
 73
 74
 75
 76
 77
 78
 79
 80
 81
 82
 83
 84
 85
 86
 87
 88
 89
 90
 91
 92
 93
 94
 95
 96
 97
 98
 99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
#include<iostream>
#include<vector>
#include<algorithm>
#include<queue>
#include<set>
using namespace std;
const int N=100002;
int n, i, t, m, a, b, IleBajtek, IleBitek, ilosc;
char w;
int Bajtek[N], Bitek[N], WchBitek[N], WchBajtek[N];//Bajtek[i] - ilosc krawedzi wychodzacych z Bajtka i
vector<int> Ba[N],Bi[N];//Ba[i] - wierzcholki Bajtka wchodzace do i
struct cmp1
    {
        // czy a jest mniejsze od b
        bool operator() (const int a, const int b)
        {
            if (Bajtek[a] > Bajtek[b]) return true;
            if (Bajtek[a] < Bajtek[b]) return false;
            if (WchBajtek[a] < WchBajtek[b]) return true;
            if (WchBajtek[a] > WchBajtek[b]) return false;
            
            return b < a;
        }
    };
struct cmp2
    {
        // czy a jest mniejsze od b
        bool operator() (const int a, const int b)
        {
            if (Bitek[a] > Bitek[b]) return true;
            if (Bitek[a] < Bitek[b]) return false;       
            if (WchBitek[a] < WchBitek[b]) return true;
            if (WchBitek[a] > WchBitek[b]) return false;
            
            return b < a;
        }
    };    

set<int, cmp1> SetBa;//na poczatku wierzcholki Bajtka o najwiekszej ilosci krawedzi wychodzacych
set<int, cmp2> SetBi;


int main()
{
ios_base::sync_with_stdio(0);

cin >> t;
while(t--){
	cin >> n >> m;
	//if (t == 8) cout << n <<" " << m <<endl;
	SetBa.clear();SetBi.clear();
	for(i = 1; i <= n; ++i) { Bajtek[i] = Bitek[i] = WchBajtek[i] = WchBitek[i] = 0; Ba[i].clear(); Bi[i].clear();}
	for(i = 0; i < m; ++i) {
		cin >> a >> w >> b;
		//if(t == 8) cout << a <<" "<< w <<" "<< b << endl;
		if(w == '>') {Bajtek[a]++;Ba[b].push_back(a);WchBitek[b]++;}
		else {Bitek[b]++;Bi[a].push_back(b);WchBajtek[a]++; }
	}
	IleBajtek = 0; IleBitek = 0;
	for(i = 1; i <= n; ++i) {
		if(Bajtek[i] > 0) {IleBajtek++;}
		if(Bitek[i] > 0) {IleBitek++;}
		SetBa.insert(i);
		SetBi.insert(i);
	}
	if(IleBajtek == n) {
	while(SetBa.size()>1){
		int w = *(SetBi.begin());
		//cout <<"Bajtek usuwa " << w << endl;
		SetBi.erase(SetBi.begin());
		for(i=0;i<Ba[w].size();++i) {
			WchBitek[w]--;
			int v = Ba[w][i];
			if(SetBa.find(v) != SetBa.end())
			{
			SetBa.erase(SetBa.find(v));
			Bajtek[v]--;
            SetBa.insert(v);
			}
			else Bajtek[v]--;
		}	
		int z = *(SetBa.begin());
		//cout <<"Bitek usuwa " << z << endl;
		SetBa.erase(SetBa.begin());
		for(i=0;i<Bi[z].size();++i) {
			WchBajtek[z]--;
			int y = Bi[z][i];
			if(SetBi.find(y) != SetBi.end())
			{
			SetBi.erase(SetBi.find(y)); 
			Bitek[y]--;
            SetBi.insert(y);
			}
			else Bitek[y]--;
		}
	}	
	int ZostalBa = 	*(SetBa.begin()), ZostalBi = *(SetBi.begin());
	//cout<<*(SetBa.begin()) << endl << *(SetBi.begin()) << endl;
	bool Wygrana = false, Przegrana = false;
	//if(Bitek[ZostalBi] > 0)
	{
		for(i=0; i < Bi[ZostalBa].size();++i) if(Bi[ZostalBa][i] == ZostalBi) Przegrana = true;
	}
	//if(Bajtek[ZostalBa] > 0) 
	{
		for(i=0; i < Ba[ZostalBi].size();++i) if(Ba[ZostalBi][i] == ZostalBa) Wygrana = true;
	}
	if(Wygrana) cout <<"WYGRANA\n";
	else if(Przegrana) cout<<"PRZEGRANA\n";
		else cout <<"REMIS\n";
	}
	else if(IleBitek == n) {
		cout<<"PRZEGRANA\n";			
	}
		else cout <<"REMIS\n";
}

return 0; 
}