Niestety, nie byliśmy w stanie w pełni poprawnie wyświetlić tego pliku, ponieważ nie jest zakodowany w UTF-8. Możesz pobrać ten plik i spróbować otworzyć go samodzielnie.
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
 40
 41
 42
 43
 44
 45
 46
 47
 48
 49
 50
 51
 52
 53
 54
 55
 56
 57
 58
 59
 60
 61
 62
 63
 64
 65
 66
 67
 68
 69
 70
 71
 72
 73
 74
 75
 76
 77
 78
 79
 80
 81
 82
 83
 84
 85
 86
 87
 88
 89
 90
 91
 92
 93
 94
 95
 96
 97
 98
 99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
/*int podajD() � zwraca wymiar swiata, w kt�rym zyja Krotka i Entek, wyzej oznaczony przez d.
� int podajK() � zwraca liczbe mozliwych pytan czyCieplo, wyzej oznaczona przez k.
� int podajR() � zwraca dlugosc boku Hiperszesciennego Lasu, wyzej oznaczona przez r.
� int czyCieplo(int pozycja[]) � pozycja musi byc d-elementowa*
tablica liczb calkowitych z przedzialu
[0, r], oznaczajaca aktualna pozycje Entka. Ta funkcja zawsze zwraca 0 lub 1. Podczas dzialania
programu mozna wywolac ja co najwyzej k razy. Przy pierwszym wywolaniu funkcja zwraca wartosc 0.
Przy kazdym kolejnym wywolaniu zwraca wartosc 1 wtedy i tylko wtedy, gdy aktualna pozycja Entka
jest blizsza pozycji Krotki niz jego pozycja przy poprzednim wywolaniu.
� void znalazlem(int pozycja[]) � pozycja musi byc d-elementowa tablica liczb calkowitych z przedzialu
[0, r] oznaczajaca odnaleziona pozycje Krotki. Funkcja ta m*/
#include "cielib.h"
#include <vector>

struct Node{
	int beg;
	int end;
};

std::vector<Node> initNodes(int d, int r){
	std::vector<Node> res;
	res.resize(d);
	for(int i=0; i<d; ++i){
		res[i].beg = 0;
		res[i].end = r+1;
	}
	return res;
}

std::pair<int, int> gratest_diff(std::vector<Node>& nodes){
	int pos = -1, diff = -1;
	for(int i=0; i<nodes.size(); ++i){
		int temp = nodes[i].end - nodes[i].beg;
		if ( temp > diff ) {
			pos = i; diff = temp; 
		}
	}
	return std::pair<int, int> (pos, diff);
}

std::vector<int> middle_vec(std::vector<Node>& nodes){
	std::vector<int> res;
	res.resize(nodes.size());
	for(int i=0; i<nodes.size(); ++i){
		res[i] = (nodes[i].beg + nodes[i].end)/2;
	}
	return res;
}

std::vector<int> bottom_corner(std::vector<Node>& nodes){
	std::vector<int> res;
	res.resize(nodes.size());
	for(int i = 0; i < nodes.size(); ++i){
		res[i] = nodes[i].beg;
	}
	return res;
}

std::vector<int> upper_corner(std::vector<Node>& nodes){
	std::vector<int> res;
	res.resize(nodes.size());
	for(int i=0; i<nodes.size(); ++i){
		res[i] = nodes[i].end-1;
	}
	return res;
}

std::vector<Node> get_small_cube(std::vector<Node>& nodes){
	auto dif_data = gratest_diff(nodes);
	int i = dif_data.first;
	int diff = dif_data.second;
	if ( diff <= 2 ) {
		return nodes;
	}
	else{
		std::vector<int> midd = middle_vec(nodes);
		std::vector<int> bottom = midd;
		std::vector<int> up = midd;
		bottom[i] = nodes[i].beg;
		up[i] = (nodes[i].end-1);
		
		czyCieplo(bottom.data());
		
		int bottom_up = czyCieplo(up.data()); 
		int up_down = czyCieplo(bottom.data());
		
		if( bottom_up == 1 ){
			nodes[i].beg = midd[i];
			return get_small_cube(nodes);
		}
		else if (up_down == 1) {
			nodes[i].end = midd[i];
			return get_small_cube(nodes);
		}
		else{
			if(diff%2 == 1){
				nodes[i].beg = midd[i];
				nodes[i].end = midd[i]+1;
				return get_small_cube(nodes);
			}
			else{
				nodes[i].beg = midd[i] - 1;
				nodes[i].end = midd[i] + 1;
				return get_small_cube(nodes);
			}
		}
	}
}

std::vector<int> be_precise (std::vector<Node> nodes, int r) {
	//tu moze byc blad kiedy przypadkiem trafilismy w to co trzeba
	std::vector<int> b_corner = bottom_corner(nodes);
	std::vector<int> u_corner = upper_corner(nodes);
	
	
	czyCieplo(b_corner.data());
	int a = czyCieplo(u_corner.data());
	int b = czyCieplo(b_corner.data());
	if(a==1 || b==1){
		if(a==1){
			return u_corner;
		}
		else{
			return b_corner;
		}
	}
	
	std::vector<int> res;
	res.resize(nodes.size());
	for (int i = 0; i<nodes.size(); ++i) {
		int beg = nodes[i].beg;
		int end = nodes[i].end;
		if ( end-beg == 1 ){
			res[i] = beg;
			continue;
		}
		if (beg > 0) {
			std::vector<int> help = b_corner;
			help[i] = beg - 1;
			czyCieplo(help.data());
			if(czyCieplo(b_corner.data()) == 1){
				res[i] = beg + 1;
			}
			else{
				res[i] = beg;
			}
		}
		else if(end < r){
			std::vector<int> help = u_corner;
			help[i] = end;
			czyCieplo(help.data());
			if(czyCieplo(u_corner.data())){
				res[i] = beg;
			}
			else{
				res[i] = beg+1;
			}
		}
		else {
			throw 1;
		}
	}
	return res;
}

int main() {
        int d = podajD();
		int k = podajK();
		int r = podajR();

		std::vector<Node> nodes = initNodes(d, r);
		
		nodes = get_small_cube(nodes);
		std::vector<int> res = be_precise(nodes, r+1);
		znalazlem(res.data());
		return 0;
}