1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
#include <cstdio>
#include <set>
#include <iostream>
#include <assert.h>
#include <algorithm>
#include <string>
#include <vector>
#include <string.h>
#include <stdio.h>
#include <unordered_map>

// TODO: Maybe comment this out before submit.
#define DEB 0

#if DEB == 1
#include <sys/types.h>
#include <unistd.h>
void sleepSec(float t) {
  usleep(t * 1E6);
}
#endif


#define deb(x) cout << #x << " = " << x << endl;

using namespace std;

// Dwa z najczesciej uzywanych typow o dlugich nazwach
// - ich skrocenie jest bardzo istotne
typedef vector<int> VI;
typedef long long LL;

// W programach bardzo rzadko mozna znalezc w pelni zapisana instrukcje petli.
// Zamiast niej wykorzystywane sa trzy nastepujace makra:
// FOR - petla zwiekszajaca zmienna x od b do e wlacznie
#define FOR(x, b, e) for(int x = b; x <= (e); ++x)
// FORD - petla zmniejszajaca zmienna x od b do e wlacznie
#define FORD(x, b, e) for(int x = b; x >= (e); --x)
// REP - petla zwiekszajaca zmienna x od 0 do n. Jest ona bardzo czesto
// wykorzystywana do konstruowania i przegladania struktur danych
#define REP(x, n) for(int x = 0; x < (n); ++x)
// Makro VAR(v,n) deklaruje nowa zmienna o nazwie v oraz typie i wartosci
// zmiennej n. Jest ono czesto wykorzystywane podczas operowania na
// iteratorach struktur danych z biblioteki STL, ktorych nazwy typow sa bardzo dlugie
#define VAR(v, n) __typeof(n) v = (n)
// ALL(c) reprezentuje pare iteratorow wskazujacych odpowiednio na pierwszy
// i za ostatni element w strukturach danych STL. Makro to jest bardzo
// przydatne chociazby w przypadku korzystania z funkcji sort, ktora jako
// parametry przyjmuje pare iteratorow reprezentujacych przedzial
// elementow do posortowania
#define ALL(c) (c).begin(), (c).end()
// Ponizsze makro sluzy do wyznaczania rozmiaru struktur danych STL.
// Uzywa sie go w programach, zamiast pisac po prostu x.size() ze wzgledu na to,
// iz wyrazenie x.size() jest typu unsigned int i w przypadku porownywania
// z typem int w procesie kompilacji generowane jest ostrzezenie
#define SIZE(x) ((int)(x).size())
// Bardzo pozyteczne makro sluzace do iterowania po wszystkich elementach
// w strukturach danych STL
#define FOREACH(i, c) for(VAR(i, (c).begin()); i != (c).end(); ++i)
// Skrot - zamiast pisac push_back podczas wstawiania elementow na koniec
// struktury danych, takiej jak vector, wystarczy napisac PB
#define PB push_back
// Podobnie - zamiast first bedziemy pisali po prostu ST
#define ST first
// a zamiast second - ND
#define ND second

int main(int argc, char *argv[]) {
#define deb(x) cout << #x << " = " << x << endl;
  if (argc == 2 && strcmp(argv[1], "debug") == 0 ) {
    //        printf("== [RUNNING IN DEBUG MODE]==\n\n");
    char test_file_path[] = "/home/horban/workspace/Zadanka/in.txt";
    freopen(test_file_path, "r", stdin);
  }

  // TODO: UWAGA NA TO PRZED WYSLANIEM
  std::ios_base::sync_with_stdio(0);

  int q; cin >> q;
  REP(i, q) {
    int n, k; cin >> n >> k;
    int ans;
    if (k == 0 || k == n-1) ans = 1;
    else if (k == 1) {
      ans = 1 - (n%2);
    }
    else if (k==2  || /*TODO spekulacja */ n-k==2 || /*TODO spekulacja...taa*/ true) {
      ans = (((((n*(n-1))/2)%2) - n*n)%2+2)%2;
    }
    else {
      ans = 0; //TODO: NIE WIEM...
      if (DEB) cout << "Strzelam: " << endl;
    }
    cout << ans << endl;
  }


  return 0;
}