Forum jest zablokowane. Podczas blokady nie można dodawać ani edytować wiadomości.
Temat: fikiri net
Smartfony i aplikacje mobilne stały się synonimami w świecie technologii, a strategia mobile first stała się imperatywem dla wszystkich organizacji. Według niedawnego raportu Nielsena, przeciętni użytkownicy mają prawie 41 aplikacji zainstalowanych na swoich smartfonach. Co ciekawe, liczba ta wzrosła o prawie 28 procent rok do roku, co oznacza, że użytkownicy są bardziej skłonni do korzystania z aplikacji mobilnych niż przeglądarki internetowej.
Nie można zaprzeczyć, że użytkownicy nieustannie usuwają stare aplikacje i instalują nowe, aby znaleźć idealną równowagę do wykonywania codziennych zapytań. Wielu analityków jest zdania, że do końca 2015 r. zostanie pobranych 89 miliardów aplikacji mobilnych. To zdumiewająca liczba i pokazuje, jak aplikacje mobilne stają się podstawą wszelkiej wymiany informacji w obecnym paradygmacie społeczno-gospodarczym.
Aplikacje mobilne zapewniają bezproblemową integrację z platformą smartfonów, co pozwala na bardziej intuicyjną interakcję z użytkownikami, niemożliwą w przeglądarce internetowej. Tę erę aplikacji mobilnych firma Apple rozpoczęła w 2008 r., kiedy uruchomiła swój sklep z aplikacjami, rozpoczynając falę rewolucji, która do końca 2013 r. wyrośnie na rynek o wartości 25 miliardów dolarów. W ciągu pięciu lat sklep z aplikacjami Apple rozrósł się stać się ogromnym rynkiem ponad 850 000 aplikacji z 50 miliardami pobrań. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej Startselect.
Dało to twórcom aplikacji nowy horyzont, wypełniając lukę między użytkownikami i obejmując komunikację w czasie rzeczywistym oraz udostępnianie informacji. Do ostatniego kwartału 2012 r. twórcy aplikacji zarobili ponad 10 miliardów dolarów przychodu, co wyraźnie pokazało techniki monetyzacji treści stosowane przez firmę z cupertino oraz pojawienie się nowego wymiaru udostępniania treści.
Z drugiej strony platforma smartfonów, która wyszła ze stajni Google, również zdołała pokazać drastyczny wpływ na społeczność deweloperów, a także użytkowników końcowych. Przejmując większość rynku, Android był w stanie dorównać iOS, z ponad 800 000 aplikacji. Istnieją oczekiwania, że sklep Google Play przekroczy ten sam etap pobierania, co Apple do końca 2013 roku.
Ogólny ekosystem aplikacji zorientowanych na konsumenta odnotował gwałtowny wzrost, ponieważ prawie dwa miliony aplikacji zostało wdrożonych na wszystkich platformach mobilnych. Jednak spowodowało to stagnację aplikacji, ponieważ programiści mają trudności z dotarciem do użytkowników końcowych. Szeroka konsumeryzacja IT sprawiła, że zarówno deweloperzy, jak i organizacje muszą mieć strategię mobile first. Ponieważ coraz więcej użytkowników korzysta z internetu mobilnego na swoich smartfonach, istnieje potrzeba dotarcia do użytkowników, aby poszerzyć podejście biznesowe.
To samo można powiedzieć o sektorze przedsiębiorstw, który zdał sobie sprawę z faktu, że mobilność może prowadzić do usprawnienia podstawowych procesów całej architektury przedsiębiorstwa, a tym samym do zwiększenia produktywności. Wzrost popularności BYOD (bring-your-own-device) pomógł programistom zapewnić obsługę międzyplatformową, co było poważnym problemem dla dostawców ze względu na monopol między platformami. Dodatkową korzyścią była również chmura mobilna, ponieważ przedsiębiorstwa mogły ją wykorzystać, aby zapewnić wsparcie ad hoc dla swoich aplikacji w chmurze. Dzięki tej transformacji pracownicy mają dostęp do ważnych informacji bez żadnych ograniczeń lokalizacyjnych, ponieważ większość tych aplikacji korporacyjnych działa w chmurze jako aplikacje internetowe.
Sklepy z aplikacjami dla przedsiębiorstw stanowią kolejną granicę dla aplikacji mobilnych, ponieważ organizacje zaczęły budować własną wewnętrzną sieć aplikacji. Zgodnie z niedawną prognozą Gartnera prawie 25 procent organizacji wdroży swój osobisty sklep z aplikacjami dla przedsiębiorstw do końca 2017 r., a do 2018 r. liczba adopcji aplikacji korporacyjnych w organizacji potroi się.
Website: https://fikiri.net
Nie można zaprzeczyć, że użytkownicy nieustannie usuwają stare aplikacje i instalują nowe, aby znaleźć idealną równowagę do wykonywania codziennych zapytań. Wielu analityków jest zdania, że do końca 2015 r. zostanie pobranych 89 miliardów aplikacji mobilnych. To zdumiewająca liczba i pokazuje, jak aplikacje mobilne stają się podstawą wszelkiej wymiany informacji w obecnym paradygmacie społeczno-gospodarczym.
Aplikacje mobilne zapewniają bezproblemową integrację z platformą smartfonów, co pozwala na bardziej intuicyjną interakcję z użytkownikami, niemożliwą w przeglądarce internetowej. Tę erę aplikacji mobilnych firma Apple rozpoczęła w 2008 r., kiedy uruchomiła swój sklep z aplikacjami, rozpoczynając falę rewolucji, która do końca 2013 r. wyrośnie na rynek o wartości 25 miliardów dolarów. W ciągu pięciu lat sklep z aplikacjami Apple rozrósł się stać się ogromnym rynkiem ponad 850 000 aplikacji z 50 miliardami pobrań. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej Startselect.
Dało to twórcom aplikacji nowy horyzont, wypełniając lukę między użytkownikami i obejmując komunikację w czasie rzeczywistym oraz udostępnianie informacji. Do ostatniego kwartału 2012 r. twórcy aplikacji zarobili ponad 10 miliardów dolarów przychodu, co wyraźnie pokazało techniki monetyzacji treści stosowane przez firmę z cupertino oraz pojawienie się nowego wymiaru udostępniania treści.
Z drugiej strony platforma smartfonów, która wyszła ze stajni Google, również zdołała pokazać drastyczny wpływ na społeczność deweloperów, a także użytkowników końcowych. Przejmując większość rynku, Android był w stanie dorównać iOS, z ponad 800 000 aplikacji. Istnieją oczekiwania, że sklep Google Play przekroczy ten sam etap pobierania, co Apple do końca 2013 roku.
Ogólny ekosystem aplikacji zorientowanych na konsumenta odnotował gwałtowny wzrost, ponieważ prawie dwa miliony aplikacji zostało wdrożonych na wszystkich platformach mobilnych. Jednak spowodowało to stagnację aplikacji, ponieważ programiści mają trudności z dotarciem do użytkowników końcowych. Szeroka konsumeryzacja IT sprawiła, że zarówno deweloperzy, jak i organizacje muszą mieć strategię mobile first. Ponieważ coraz więcej użytkowników korzysta z internetu mobilnego na swoich smartfonach, istnieje potrzeba dotarcia do użytkowników, aby poszerzyć podejście biznesowe.
To samo można powiedzieć o sektorze przedsiębiorstw, który zdał sobie sprawę z faktu, że mobilność może prowadzić do usprawnienia podstawowych procesów całej architektury przedsiębiorstwa, a tym samym do zwiększenia produktywności. Wzrost popularności BYOD (bring-your-own-device) pomógł programistom zapewnić obsługę międzyplatformową, co było poważnym problemem dla dostawców ze względu na monopol między platformami. Dodatkową korzyścią była również chmura mobilna, ponieważ przedsiębiorstwa mogły ją wykorzystać, aby zapewnić wsparcie ad hoc dla swoich aplikacji w chmurze. Dzięki tej transformacji pracownicy mają dostęp do ważnych informacji bez żadnych ograniczeń lokalizacyjnych, ponieważ większość tych aplikacji korporacyjnych działa w chmurze jako aplikacje internetowe.
Sklepy z aplikacjami dla przedsiębiorstw stanowią kolejną granicę dla aplikacji mobilnych, ponieważ organizacje zaczęły budować własną wewnętrzną sieć aplikacji. Zgodnie z niedawną prognozą Gartnera prawie 25 procent organizacji wdroży swój osobisty sklep z aplikacjami dla przedsiębiorstw do końca 2017 r., a do 2018 r. liczba adopcji aplikacji korporacyjnych w organizacji potroi się.
Website: https://fikiri.net