Temat: Pytanie o Bigint i inne często przydatne implementacje

Korzystając z okazji, że jest tu sporo doświadczonych osób w rywalizacji w programowaniu chciałbym dopytać się o kwestię pisania własnych bibliotek na potrzeby konkursów. Sam nigdy nie uczestniczyłem w żadnych zawodach i jestem zielony w tym temacie. Dotknęło mnie to wczoraj przy implementowaniu bieda-arytmetyki na stringach w zadaniu Walizki :<

Czy dobrze rozumiem, że większość z Was ma przygotowane repozytorium z własnoręcznie napisanymi implementacjami użytecznych algorytmów i klas? I wtedy na większości(?) konkursów jest możliowść zabrania takiej bazy kodu ze sobą i wklejania/importowania w razie potrzeby użycia przy rozwiązywaniu jakiegoś zadania?

Byłbym wdzięczny za przybliżenie tematu :>
Ja kopiuje z cp-algorithms.com bo mi sie nie chce pisac biblioteczki
Właśnie zupełnie nie chce mi sie pisać niczego dużego na przyszłe potrzeby, ale wychodziłem założenia, że trzeba używać w pełni własnego kodu
W tej edycji konkursu kwestię bigint rozwiązał Python...
Ale faktycznie mam własną implementację big integerów w C++. Mam też AVL tree, ale nie wykorzystałem w tym roku.
Nie wiem jak ze wszystkimi zawodami, ale głównie konkursy zespołowe pozwalają na posiadanie własnej wydrukowanej biblioteczki (i innych materiałów). Czasem może się przydać, gdy pojawi się coś nieoczywistego do zaimplementowania. Większość drużyn jakieś tam materiały ze sobą nosi, a jak często korzystają to kwestia indywidualna, mi się to zdarza raczej rzadko. A odnośnie zadania z walizkami, to wystarczyło je zrobić w Pythonie :P.
Ja mam swoje kody które kopiuję, ale dużo osób używa jakichś open sourcowych (które pewnie ci podlinkują).

Ale akurat Walizki to napisałem w Pythonie, było szybko i przyjemnie. Szczególnie pomocna była klasa Fraction która implementuje (dokładne) ułamki, nawet nie trzeba się bawić w skracanie ich ręcznie.